Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 skriv ned her om du har jeg titter gjennom alle! www.mymlens.blogg.no, min
Perledrøm Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 skriv ned her om du har jeg titter gjennom alle! www.mymlens.blogg.no, min Fin blogg, legger den til på Favoritter Jeg er ikke flink med økologiske produkter, etc. så jeg tror jeg kan lære mye av deg
Gjest Heidila Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 jeg skriver kanskje ikke så mye om hudpleie.men masse om sminke
Gjest Heidie Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Her har vi kremen, jeg er innom både heidila og perledrøm sine blogger minst 20 ganger om dagen. jeg kunne ønske dere ikke hadde noe liv, og at dere satt hele dagen og oppdaterte bloggene deres. hehe :D
Gjest Heidila Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Her har vi kremen, jeg er innom både heidila og perledrøm sine blogger minst 20 ganger om dagen. jeg kunne ønske dere ikke hadde noe liv, og at dere satt hele dagen og oppdaterte bloggene deres. hehe :D aw ! hehehe;) I wish that sometimes too tho ! Skulle ønske seøv jeg hadde mer tid og kunne gjort mer. Noen ganger skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å oppdatere bloggen sin 4 gangr om dagen.Jeg mener, når du jobber eller går skole 8 timer om dagen, kanskje trener litt på fritiden og andre sosiale ting,hvordan får man til så mange innlegg da :O Propz ! hehe. Skulle ønske jeg var rok, sluttet å jobbe. Og kunne levet av å bare ta på sminkeoppdrag og leke meg med bloggen *sukk* oh well, nok drømming! Nå sitter jeg her halv 4 på natta og skal på jobb om 2 timer,fikk ikke sove mere.Hm,dette kan bli en interessant dag Da har jeg kjedet dere nok om random ting som ikke hadde noe med topicen å gjøre. Snakkes ! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå