Gå til innhold

greier ikke å glemme en jeg ikke får

Gjest håpløs

Anbefalte innlegg

Ja det som er typisk er at det ofte er de som fortjener det minst som opplever det beste. Det var han som var stygg mot meg, da er det jo jeg som fortjener å være lykkelig, ikke han.

Ja, det er som det sies; livet er urettferdig.

Men du får drite i han nå og konsentrere deg på kjæresten din i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
Ja, det er som det sies; livet er urettferdig.

Men du får drite i han nå og konsentrere deg på kjæresten din i stedet.

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som du er helt over den fyren Bianca!

Jeg ble selv dumpet av en som "ikke var klar for forhold". Og som gikk inn i et forhold dagen etter det var slutt mellom oss. Great. Alle var sjokkerte og veldig enige i at jeg var bedre enn henne på alle måter (man kan jo ikke unngå å sammenligne), men det er jo ikke logisk hvem som passer sammen og hva man faller for. Jeg slo meg til ro med at det var over og kom meg videre med tiden.

Men poenget her er egentlig at han jeg ikke lengre kunne få - ikke at jeg prøvde engang, jeg følte det var bedre å gå ut av alt med verdighet - plutselig en dag skulle ha meg tilbake. Det har også skjedd med min største crush i livet da jeg var 18, han var en player som brukte meg og ble den store "han jeg aldri fikk".

Vel, jeg fikk han og jeg fikk eksen som jeg hadde lengtet sånn etter tilbake, og guess what.. det var bare det jeg trengte for å komme helt over dem.

Det sies jo at den eneste udødelige kjærligheten er den uoppfylte. Men når ting blir realitet så er det kanskje ikke så stas likevel. Den følelsen av at man har blitt valgt bort, at man ligger og drømmer og håper intenst på noe som virker umulig, er veldig sterk - kanskje for sterk, sånn at når det ønsket man har strebet sånn etter blir oppfylt så sitter man ikke igjen med så mye mer egentlig. Man trenger kun se han lengte etter deg som du har lengtet etter han. Og dette er ikke en ekte følelse, ikke noe å ruge på i det hele tatt. Det er heller ikke hevntanker og tanker om hvor urettferdig det er at alt går hans vei, når han var jævelen. Fokuser på dere selv og egen lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Høres ikke ut som du er helt over den fyren Bianca!

Jeg ble selv dumpet av en som "ikke var klar for forhold". Og som gikk inn i et forhold dagen etter det var slutt mellom oss. Great. Alle var sjokkerte og veldig enige i at jeg var bedre enn henne på alle måter (man kan jo ikke unngå å sammenligne), men det er jo ikke logisk hvem som passer sammen og hva man faller for. Jeg slo meg til ro med at det var over og kom meg videre med tiden.

Men poenget her er egentlig at han jeg ikke lengre kunne få - ikke at jeg prøvde engang, jeg følte det var bedre å gå ut av alt med verdighet - plutselig en dag skulle ha meg tilbake. Det har også skjedd med min største crush i livet da jeg var 18, han var en player som brukte meg og ble den store "han jeg aldri fikk".

Vel, jeg fikk han og jeg fikk eksen som jeg hadde lengtet sånn etter tilbake, og guess what.. det var bare det jeg trengte for å komme helt over dem.

Det sies jo at den eneste udødelige kjærligheten er den uoppfylte. Men når ting blir realitet så er det kanskje ikke så stas likevel. Den følelsen av at man har blitt valgt bort, at man ligger og drømmer og håper intenst på noe som virker umulig, er veldig sterk - kanskje for sterk, sånn at når det ønsket man har strebet sånn etter blir oppfylt så sitter man ikke igjen med så mye mer egentlig. Man trenger kun se han lengte etter deg som du har lengtet etter han. Og dette er ikke en ekte følelse, ikke noe å ruge på i det hele tatt. Det er heller ikke hevntanker og tanker om hvor urettferdig det er at alt går hans vei, når han var jævelen. Fokuser på dere selv og egen lykke.

Det med verdigheten er for sent. Det toget har gått. Når han fortalte meg det då klikka jeg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med verdigheten er for sent. Det toget har gått. Når han fortalte meg det då klikka jeg helt.

Vel, du kan starte fra og med i dag da :)

Som du sikkert også er klar over så er det sånn at man har lyst til å påføre han en slags smerte, få han til å angre eller kjenne på og forstå hvor vondt du har det.

Så sender man en giftig sms eller ringer i fylla eller skriver noe på facebook.

Og den som sitter igjen og angrer og kjenner mer på smerten er bare deg selv etterpå. Når du vil han vondt så gjør du bare deg selv vondt. Forsøk å tilgi, ikke for hans skyld men bare for din egen.

Og husk at karma is a bitch, den kommer nok tilbake og biter han i ræva på et tidspunkt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Vel, du kan starte fra og med i dag da :)

Som du sikkert også er klar over så er det sånn at man har lyst til å påføre han en slags smerte, få han til å angre eller kjenne på og forstå hvor vondt du har det.

Så sender man en giftig sms eller ringer i fylla eller skriver noe på facebook.

Og den som sitter igjen og angrer og kjenner mer på smerten er bare deg selv etterpå. Når du vil han vondt så gjør du bare deg selv vondt. Forsøk å tilgi, ikke for hans skyld men bare for din egen.

Og husk at karma is a bitch, den kommer nok tilbake og biter han i ræva på et tidspunkt hehe

Skal prøve men jeg klarer ikke å tilgi henne selv om d ikke er hennes feil. Han så sikkert meldinga og ler seg skakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reserve - Oraklet
En ting som såret meg og gjorde meg forbanna var at han som ikke ville ha meg hevdet at jeg var for ung for han, men så viste det seg at hun han ville ha istedt faktisk var to år YNGRE enn MEG. Hun så gamlere ut enn meg, men likevel. Om jeg var for ung så va IHVERTFALL hun det

Din historie er som hentet ut av læreboka fra "Eldre menn med stadig yngre kvinner".

Jeg hadde et lengre forhold til en som var 20 år eldre enn meg, men det tok slutt pga at familiene på begge sider ikke var komfortable med den store aldersforskjellen mellom oss. Et par år etter bruddet vårt giftet han seg med en som er to år yngre enn meg.. :tristbla:

Alt dette hendte for over 10 år siden. I fjor sommer møttes vi for første gang, og kjemien stemte for oss begge. Jeg spurte ham rett ut hva det hele ledet til, men han klarte ikke å svare åpent og ærlig. Da innså jeg at det var over, for min del i alle fall. Og jeg stillte meg selv det spørsmålet om jeg virkelig ville være årsaken til et ekteskapsbrudd? Definitivt nei. Så jeg ba ham om å gå, men det var hardt.

Føler meg mye bedre nå. Og endelig klar for nye "eventyr".

Husk på at det i de aller fleste tilfeller er en uskyldig tredje person opp i det hele. Som hverken kjenner noe til dine føleser eller kan noe for den situasjon du er havnet opp i. Spør alltid deg selv om du kan komme deg videre av deg selv eller om det er stoltheten din som har fått seg en knekk? Hvis ikke, er dine følelser så sterke at de er verdt å satse en annen persons lykke på. Det kan jo være at når du får ham/henne, så går de over? Det eneste jeg hadde behov for var at han kom til meg. Jeg fikk heldigvis summet meg i siste liten. Forhåpentligvis hadde han ikke i tankene å forlate kona. Jeg sier - "forhåpentligvis" - slik det hele utviklet seg.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei over mange nok andre menn ,og kvinner om du vil, så forsvinner tanken på han skal du se.

:fnise: Bra plan:-) (og jeg er quinde..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt tullerusk forelska i en fyr, har vært det i flere år, og det er snart 2år siden jeg så han daglig.

Jeg treffer han tilfeldig ca hver andre måned.

Jeg har sagt til han hva jeg føler, og han har nokk ikke den samme interessen tilbake, men jeg greier ikke å glemme han..

Prøver å treffe andre menn, men det er bare han jeg vil ha!

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så forelsket i noen som overhodet ikke har samme følelsene for meg.

Huff, for en grusom verden:(

I know the feeling...Har fundert mye på det der, kommet fram til at man er forelsket i forelskelsen, og det faktum at han er uoppnåelig, gjør ham straks mer spennende og heltemodig. Så måler man alle andre opp mot den uoppnåelige, og alle andre når ham ikke til leggene,engang. Tror dette fenomenet oppstår kun når man ikke har hatt ett skikkelig forhold (les: sett og opplevd hans svake sider,og unoter). Kanskje man har hatt forelskelsesbrillene (eller ølbrillene,fort gjort!) på, og kun opplevd vedkommende på opptur, og i festlige omgivelser. Mao: ingen grå,kjedelige hverdager har vært delt. Sett pris på de opplevelsene og følelsene du tross alt har hatt,det beviser at du har levd! Så er det bare å se fremover: EN dag kommer en som fortjener deg forbi. Og kos deg når du treffer igjen Mr.Dreamguy på Rema med ølvom, joggebukse og skrikende unger i handlevogna. PS! Hun nye har sikkert flass og PMS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate som enkelte her inne skulle klage og skryte av seg selv. Helt greit at dere, og deres venner mener dere er bedre enn den nye damen til deres tidligere flamme. Men nå er det nå en gang slik at det er han selv som skal synes det, noe han tydeligvis ikke gjør siden han ikke har valgt dere men en annen.

Kan jo godt være at han faktisk synes at alder var ett problem, men om en møter den rette og blir totalt forelsket så legger en raskt slike ting til siden. Det har jo ikke noe med dere å gjøre, annet enn at dere ikke har vært på samme nivå med hensyn til følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Fy flate som enkelte her inne skulle klage og skryte av seg selv. Helt greit at dere, og deres venner mener dere er bedre enn den nye damen til deres tidligere flamme. Men nå er det nå en gang slik at det er han selv som skal synes det, noe han tydeligvis ikke gjør siden han ikke har valgt dere men en annen.

Kan jo godt være at han faktisk synes at alder var ett problem, men om en møter den rette og blir totalt forelsket så legger en raskt slike ting til siden. Det har jo ikke noe med dere å gjøre, annet enn at dere ikke har vært på samme nivå med hensyn til følelser.

Hun var yngre enn meg... Og hadde du sett henne hadde ikke du skjønt hvorfor han ble forelska i henne heller. Jeg syns han er en dritt som valgte den bitcha der. Jeg driter i om jeg syter. Han såra meg og behandla meg som søppel, brukte meg for å få seg noe og så snart det kom en anna jente behandla han meg som luft. Da har jeg ikke blitt behandla med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...