Gå til innhold

greier ikke å glemme en jeg ikke får

Gjest håpløs

Anbefalte innlegg

Gjest håpløs

Er helt tullerusk forelska i en fyr, har vært det i flere år, og det er snart 2år siden jeg så han daglig.

Jeg treffer han tilfeldig ca hver andre måned.

Jeg har sagt til han hva jeg føler, og han har nokk ikke den samme interessen tilbake, men jeg greier ikke å glemme han..

Prøver å treffe andre menn, men det er bare han jeg vil ha!

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så forelsket i noen som overhodet ikke har samme følelsene for meg.

Huff, for en grusom verden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
Er helt tullerusk forelska i en fyr, har vært det i flere år, og det er snart 2år siden jeg så han daglig.

Jeg har sagt til han hva jeg føler, og han har nokk ikke den samme interessen tilbake, men jeg greier ikke å glemme han..

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så forelsket i noen som overhodet ikke har samme følelsene for meg.

Du er ikke alene. Før jeg ble sammen med han som jeg er nå. hadde jeg kjempesterke følelser for en som sa han ikke var interessert i en kjæreste. (det var etter han hadde ligget med meg). Kort tid etter ikk han seg kjæreste likevel og behandla meg plutselig som luft. Tok kjeeempelang tid før jeg kom over han. Over et år. Jeg innrømmer at han fortsatt dukker opp i huet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går an å være forelska i noen lenge selv om en vet at følelsene ikke er gjengjeldt. Skulle ønske det ikke var mulig, for jeg er så utrolig deppa på grunn av dette. For min del har det bare vart ca et halvt år (foreløpig). Når han ble sammen med ei annen jente klarte jeg ikke å spise eller sove ordentlig på flere uker. Fortsatt sover jeg dårlig, og har vanskelig for å konsentrere meg. Så det føles ikke som det er på vei til å gå over, selv om vi ikke har kontakt lenger. Egentlig er det totalt meningsløst å kaste bort så mye følelser på en som ikke gjengjelder dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en jeg går og tenker på, og har tenkt på han i 10 år... Jeg vet det kan høres litt freaky ut, men det er ikke sånn at dette styrer livet mitt på noen som helst måte. Noen ganger blir jeg kjempelei meg fordi jeg hadde ham, men livets vei delte seg og vi ble tvunget til å ta farvel. Jeg tenker sjeldnere og sjeldnere på ham, men jeg savner ham, på en måte. Han var en unik person som har fått en veldig spesiell plass i hjertet mitt, som alltid kommer til være hans. Uansett! Det er mitt lille skattekammer og jeg vil ha det slik. Det kommer aldri til å bli oss to. Mest sannsynlig kommer jeg aldri til å se ham igjen for han bor på andre siden av jordkloden. Men han er min i hjertet, og jeg ser tilbake på tiden vi delte, alle minnene, og verdsetter dem for det de er; Fantastisk gode minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
fei over mange nok andre menn ,og kvinner om du vil, så forsvinner tanken på han skal du se.

Det funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en jeg går og tenker på, og har tenkt på han i 10 år... Jeg vet det kan høres litt freaky ut, men det er ikke sånn at dette styrer livet mitt på noen som helst måte. Noen ganger blir jeg kjempelei meg fordi jeg hadde ham, men livets vei delte seg og vi ble tvunget til å ta farvel. Jeg tenker sjeldnere og sjeldnere på ham, men jeg savner ham, på en måte. Han var en unik person som har fått en veldig spesiell plass i hjertet mitt, som alltid kommer til være hans. Uansett! Det er mitt lille skattekammer og jeg vil ha det slik. Det kommer aldri til å bli oss to. Mest sannsynlig kommer jeg aldri til å se ham igjen for han bor på andre siden av jordkloden. Men han er min i hjertet, og jeg ser tilbake på tiden vi delte, alle minnene, og verdsetter dem for det de er; Fantastisk gode minner.

Du beskriver det så vakkert.

Jeg føler det på samme måte for en jeg var sammen med.

Vi gikk hver vår vei for 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver det så vakkert.

Jeg føler det på samme måte for en jeg var sammen med.

Vi gikk hver vår vei for 2 år siden.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen om 4-5 år så skal vi vel se hvor "uglemt" han er... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håpløs
Kom igjen om 4-5 år så skal vi vel se hvor "uglemt" han er... :-))

Kan godt hende, og håper det:) Men jeg har aldri følt slik for noen før, det gjør fysisk vondt at jeg ikke kan få han.

Håper alle som ikke har gjort det før, finner den store kjærligheten i 2010 :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok et halvt år..

Men nå har nettopp det samme skjedd igjen (tror ikke det er like sterkt denne gangen). Det verste er at jeg ble advart på forhånd om at jeg ikke måtte få noen følelser for han. Men neida, de kom.

Vi får satse på at ting ordner seg, nytt år nye muligheter :klemmer:

Endret av sørlandsjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

En ting som såret meg og gjorde meg forbanna var at han som ikke ville ha meg hevdet at jeg var for ung for han, men så viste det seg at hun han ville ha istedt faktisk var to år YNGRE enn MEG. Hun så gamlere ut enn meg, men likevel. Om jeg var for ung så va IHVERTFALL hun det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde det sånn jeg og.men nå har jeg ikke sett han på 6mnd og jeg merker at jeg ikke tenker sååå mye på han lenger.nå har det gått så lang tid at jeg faktisk ikke ønsker å se han i frykt for å falle for han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler litt på det samme selv, selv om det ikke er så ille nå lenger. Hadde noe på gang som jeg trodde var på vei til å bli noe mer, men han brøt plutselig kontakten og jeg satt igjen uten å skjønne så mye. Alt jeg hadde sett for meg ble avlyst før det egentlig hadde begynt. Vanskelig å få tankene over på noe annet i begynnelsen, men det blir litt lettere etterhvert. Forsøker å fokusere på de tingene ved han som ikke var så bra, men er redd jeg kunne finne på å løpe rett inn i armene hans igjen hadde han åpnet for muligheten... Men det er uaktuelt og har bestemt meg for bare å gå videre uten å kaste bort noen tårer på hva hvis. Men tror nok det er en fordel å holde seg unna og ikke oppsøke kontakt for at man lettere skal klare å komme seg videre. Til syvende og sist er det sitt eget liv man kaster bort ved å bli sittende fast i et håpløst prosjekt. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Føler litt på det samme selv, selv om det ikke er så ille nå lenger. Hadde noe på gang som jeg trodde var på vei til å bli noe mer, men han brøt plutselig kontakten og jeg satt igjen uten å skjønne så mye. Alt jeg hadde sett for meg ble avlyst før det egentlig hadde begynt. Vanskelig å få tankene over på noe annet i begynnelsen, men det blir litt lettere etterhvert. Forsøker å fokusere på de tingene ved han som ikke var så bra, men er redd jeg kunne finne på å løpe rett inn i armene hans igjen hadde han åpnet for muligheten... Men det er uaktuelt og har bestemt meg for bare å gå videre uten å kaste bort noen tårer på hva hvis. Men tror nok det er en fordel å holde seg unna og ikke oppsøke kontakt for at man lettere skal klare å komme seg videre. Til syvende og sist er det sitt eget liv man kaster bort ved å bli sittende fast i et håpløst prosjekt. Lykke til videre!

Nå har jeg fjerna han jeg ikke glemmer fra facebook, for nå leste jeg noe om han hadde skrevet på der hvor du skriver hva du gjør nå. Han skrev til den fæle dama si noe sånt som. "Det å bli forelsket i deg er det nest beste som har skjedd i livet mitt. Det første var når jeg traff deg." Da jeg leste det begynte jeg å grine. Om han ikke såra meg før så var det der noe som fikk begeret til å flyte over for meg. Jeg visste ikke at jeg fortsatt hadde såå mye følelser for han men den kommentaren der bare knuste hjertet mitt i en million knas. Og så hadde hun skrevet. Tusen takk, jeg elsker deg, kjære noe som fikk meg til å grine ennå mer. Kjæresten min sier aldri noe så romantisk til meg. Ikke broadcaster han det på facebook heller. Han elsker meg ikke. Jeg fortjener tydeligvis ikke å oppleve kjærlighet, når den personen som har såret meg mest skal få lov å få alt han har ønsket seg i livet, mens jeg ikke skal få noe. Han virker jo som den mest fantastiske kjæreste ovenfor henne. Han skulle vært min. Guud jeg holder på å bli gal. Jeg skrev tom at jeg hatet han som kommentar for jeg var så forbanna før jeg sletta han fra facebook. Utrooolig dumt og utrooolig umodent og han tror sikkert jeg er helt psycho. Men nå er jeg kvitt han og slipper å se han mer så fuck him.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå har jeg fjerna han jeg ikke glemmer fra facebook, for nå leste jeg noe om han hadde skrevet på der hvor du skriver hva du gjør nå. Han skrev til den fæle dama si noe sånt som. "Det å bli forelsket i deg er det nest beste som har skjedd i livet mitt. Det første var når jeg traff deg." Da jeg leste det begynte jeg å grine. Om han ikke såra meg før så var det der noe som fikk begeret til å flyte over for meg. Jeg visste ikke at jeg fortsatt hadde såå mye følelser for han men den kommentaren der bare knuste hjertet mitt i en million knas. Og så hadde hun skrevet. Tusen takk, jeg elsker deg, kjære noe som fikk meg til å grine ennå mer. Kjæresten min sier aldri noe så romantisk til meg. Ikke broadcaster han det på facebook heller. Han elsker meg ikke. Jeg fortjener tydeligvis ikke å oppleve kjærlighet, når den personen som har såret meg mest skal få lov å få alt han har ønsket seg i livet, mens jeg ikke skal få noe. Han virker jo som den mest fantastiske kjæreste ovenfor henne. Han skulle vært min. Guud jeg holder på å bli gal. Jeg skrev tom at jeg hatet han som kommentar for jeg var så forbanna før jeg sletta han fra facebook. Utrooolig dumt og utrooolig umodent og han tror sikkert jeg er helt psycho. Men nå er jeg kvitt han og slipper å se han mer så fuck him.

Kjæresten din kan jo være glad i deg selv om han ikke broadcaster det på facebook eller lirer av seg noen romantiske klisjeer. Folk er forskjellige. Men hvis du går rundt å tenker på en annen fyr, så er jo ikke det akkurat så veldig bra for kjærligheten! Smart av deg å slette han eksen uansett, selv om det ikke var noe smart å lese hva han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Kjæresten din kan jo være glad i deg selv om han ikke broadcaster det på facebook eller lirer av seg noen romantiske klisjeer. Folk er forskjellige. Men hvis du går rundt å tenker på en annen fyr, så er jo ikke det akkurat så veldig bra for kjærligheten! Smart av deg å slette han eksen uansett, selv om det ikke var noe smart å lese hva han skriver.

JEG vet det men jeg får ikke idioten ut av hodet. Dessuten var han aldri eksen min han bare brukte meg og lot som han var player, men tydeligvis var han ikke det han bare ville ikke ha meg, men henne istedet. Det er derfor jeg ikke glemmer det for jeg er bedre enn henne. jeg VET at jeg er bedre enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG vet det men jeg får ikke idioten ut av hodet. Dessuten var han aldri eksen min han bare brukte meg og lot som han var player, men tydeligvis var han ikke det han bare ville ikke ha meg, men henne istedet. Det er derfor jeg ikke glemmer det for jeg er bedre enn henne. jeg VET at jeg er bedre enn henne.

Det finnes ingen logikk i kjærlighetens verden.

Det eneste man kan gjøre er å ikke ta av seg rustningen for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Det finnes ingen logikk i kjærlighetens verden.

Det eneste man kan gjøre er å ikke ta av seg rustningen for tidlig.

Ja det som er typisk er at det ofte er de som fortjener det minst som opplever det beste. Det var han som var stygg mot meg, da er det jo jeg som fortjener å være lykkelig, ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...