Gjest 14 -åring Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Noen som har noen tips til meg?? Eventuelt tips til alle mulige produkter ? Det som irriterer meg mest er sanne små prikker i pannen som ikke går vekk? Hva er dette ?? og hvordan kan jeg få de vekk? Blir takknemlig for svar !
nemimi Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Noen som har noen tips til meg?? Eventuelt tips til alle mulige produkter ? Det som irriterer meg mest er sanne små prikker i pannen som ikke går vekk? Hva er dette ?? og hvordan kan jeg få de vekk? Blir takknemlig for svar ! Anbefaler deg å oppsøke en dyktig hudlege evt hudpleier som kan veilede deg vedrørende hvile produkter din hudtype trenger. det var det eneste som hjalp meg. dyre produkter, men verdt det! lykke til. ps. det blir dyrere å feile ved å kjøpe div produker som ikke virker som de skal...
Gjest ts Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Anbefaler deg å oppsøke en dyktig hudlege evt hudpleier som kan veilede deg vedrørende hvile produkter din hudtype trenger. det var det eneste som hjalp meg. dyre produkter, men verdt det! lykke til. ps. det blir dyrere å feile ved å kjøpe div produker som ikke virker som de skal... Ikke misforstå, jeg har ikke så mange kviser.. faktisk kanske få.. men jeg vil ha dem vekk !!
Gjest Gjest_anneli_* Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Hvis du bare har noen få, så kan du enten gå innom Apoteket og spørr etter produkter, eller du kan gå innom The Body Shop og kjøpe noe fra serien Tea tree. Lykke til! (:
Bahia Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Noen som har noen tips til meg?? Eventuelt tips til alle mulige produkter ? Det som irriterer meg mest er sanne små prikker i pannen som ikke går vekk? Hva er dette ?? og hvordan kan jeg få de vekk? Blir takknemlig for svar ! *Bruk gode hudpleieserier (anbefaler MD) En god rens morgen og kveld, fuktighetskrem av god kvalitet, jevnlig peeling. *Har du for tørr hud, reagerer huden med å produsere for mye talg, noe som fører til uren hud. * Drikk mye vann og spis sunt (det vises på huden ) *Ta sink-tabletter (bra for uren hud) De små prikkene er talg under huden. De behandles på samme måte som kviser. Produkter fra Body Shop anbefales ikke.
Pjukset Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 De små prikkene er talg under huden. De behandles på samme måte som kviser. Produkter fra Body Shop anbefales ikke. Jeg har hørt at man absolutt ikke skal klemme hudormer, fordi det bare skaper flere. Why not Body Shop?
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 jeg hadde også slike prikker i pannen når jeg var i tenårene, men ikke uren hud generelt. produkter for fet og uren hud gjør bare alt verre for min del, og skaper faktisk flere utbrudd siden huden ellers er normal. jeg forsøkte både tea tree og div merker fra bl. a body shop - og det ble hundre ganger verre. etter dette brukte jeg vanlig fuktgivende krem og rens i hele ansiktet, og så smurte jeg basiron 5% fra apoteket på det utsatte området. det flasset endel, men gikk bort. har aldri hatt det siden. jeg vet det er enkelte som ikke anbefaler basiron heller, men har aldri lest en god begrunnelse for det enda - utover at de liker merkeprodukter bedre. det kan også være en reaksjon på sminke eller hudprodukter, jeg får dette spesielt dersom jeg brukr flytende foundation jeg ikke tåler. prøv å kutte ut sminke i det området og se om det hjelper først:) det du først må fastlå før du velge produkter er jo om hele ansiktet er fett/urent, eller om det bare er ett enkelt utsatt område. produkter for fet hud tørker resten av huden o mskaper flere urenheter/talgproduksjon dersom du ikke har fet hud generelt.
Gjest mymlen Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Why not Body Shop? body shops produkter er stappfulle av farlige kjemikalier! skjekker du ikke slikt?! først og fremst (som mange tenåringer glemmer!) fjern sminken om kvelden. rens ansiktet også, de dagene du ikke bruker sminke. bruk fuktighetskrem uten mineraloljer rett etterpå for å binde fuktigheten i huden. anbefaler at du kjøper deg en peeling som du kan bruke to ganger i uken. Endret 1. januar 2010 av mymlen
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 jeg hadde også slike prikker i pannen når jeg var i tenårene, men ikke uren hud generelt. produkter for fet og uren hud gjør bare alt verre for min del, og skaper faktisk flere utbrudd siden huden ellers er normal. jeg forsøkte både tea tree og div merker fra bl. a body shop - og det ble hundre ganger verre. etter dette brukte jeg vanlig fuktgivende krem og rens i hele ansiktet, og så smurte jeg basiron 5% fra apoteket på det utsatte området. det flasset endel, men gikk bort. har aldri hatt det siden. jeg vet det er enkelte som ikke anbefaler basiron heller, men har aldri lest en god begrunnelse for det enda - utover at de liker merkeprodukter bedre. det kan også være en reaksjon på sminke eller hudprodukter, jeg får dette spesielt dersom jeg brukr flytende foundation jeg ikke tåler. prøv å kutte ut sminke i det området og se om det hjelper først:) det du først må fastlå før du velge produkter er jo om hele ansiktet er fett/urent, eller om det bare er ett enkelt utsatt område. produkter for fet hud tørker resten av huden o mskaper flere urenheter/talgproduksjon dersom du ikke har fet hud generelt. Basiron er veldig bra. det er billig og det funker. etter et par dager var alle kvisene mine borte og det etterlater ikke arr heller. grunnen til at mange sier det ikke funker er pga de forventer "ekstreme makeover over natta" de er for utålmodige. for noen virker det med engang, for andre tar det lengere tid og de bruker det i max 5 dager og gir opp. men uansett kommer hvertfall ikke til å bytte til noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå