Gjest Jente 14 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei ! Jeg tør ikke spørre noen andre så gjør det her.. Hvordan fjerner man hår i underlivet? og er det farlig å fjerne ALT? Hadde blitt kjempe takknemlig for svar Har hørt at det er ulige måter å gjøre det på..
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 IKKE bruk hårfjerningskrem!!!! Det er veldig viktig, du kan få grusomme reaksjoner i huden. Bruk vanlig barberhøvel, den for menn er best Rak først med hårene, og veeeeeeeldig forsiktig mot hårene, veldig forsiktig. Anbefaler deg også å smøre deg med fuktighetskrem der du har barbert, for huden kan bli øm og sår. Vent til den har trukket inn i huden før du tar på truse. Å fjerne alt er ikke farlig, ikke i det hele tatt. 1
LostInDesign Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Det er ikke farlig, bare vær forsiktig så du ikke skjærer deg. En annen ting er at når det begynner å vokse ut igjen så stikker/klør det noe helt vanvittig :gjeiper: greit å være forbredt på det også kanskje. Ikke bruk et gammelt barberblad for da er det letter å skjære seg, fukt bladet godt før bruk og bruk gjerne barberskum eller lignende, det mykner opp hud og hår, gjør huden glattere og lettere å barbere. Jeg har badekar så med en fot på kanten kommer jeg godt til.. 1
Gjest ts Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk for svar ! Men en ting jeg lurer på, du som skrev at man ikke burde bruke hårfjerningskremer.. jeg så en sann "ASAN intimfjerning" (husker ikke helt hva den het, men en rosa tube". Er det noe å anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk for svar ! Men en ting jeg lurer på, du som skrev at man ikke burde bruke hårfjerningskremer.. jeg så en sann "ASAN intimfjerning" (husker ikke helt hva den het, men en rosa tube". Er det noe å anbefale? Jeg har ikke kjennskap til hva det er, men ei venninne brukte hårfjerning nedentil, huden sved seg av til det ble seende ut som ei kjøttkake.. det er ekstremt ømfintelig der nede må du huske. Jeg hadde ikke tatt sjansen, holder meg til barberskum og høvel. 1
Gjest ts Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har ikke kjennskap til hva det er, men ei venninne brukte hårfjerning nedentil, huden sved seg av til det ble seende ut som ei kjøttkake.. det er ekstremt ømfintelig der nede må du huske. Jeg hadde ikke tatt sjansen, holder meg til barberskum og høvel. Da holder jeg meg til det samme
Gjest ts Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har ikke kjennskap til hva det er, men ei venninne brukte hårfjerning nedentil, huden sved seg av til det ble seende ut som ei kjøttkake.. det er ekstremt ømfintelig der nede må du huske. Jeg hadde ikke tatt sjansen, holder meg til barberskum og høvel. Foressten har du et barberskum + høvel du vil anbefale?
Caramello Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Bruk såpe/ barberskum og barberhøvel, vær veldig forsiktig så du ikke skjærer deg, for du kan lett blø. Dessuten klør det noe sinnsykt når hårene begynner å vokse ut igjen, men det går seg til
Minttu Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Bruk god barberskum, kan også bruke Private Area Easy Shavin'. Den er blank, så du ser hva du driver med Ellers kan Venus/Gillette anbefales! Bruk ny, ordentlig høvel! Manne høvlene er bedre enn de for kvinner (venus). Du kan prøve Gillette. Skyll godt med vann etterpå, så du får vekk alt hår og skum. Så kan du smøre på litt Private Area Nice N'Cool. De har en pakke med alle kremene, som koster bare 219kr. Pakken kan du se her! Dette er produkter jeg selv har brukt og bruker, og kan anbefales Her er siden med alle produktene!
Gjest :) Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk for svar ! Men en ting jeg lurer på, du som skrev at man ikke burde bruke hårfjerningskremer.. jeg så en sann "ASAN intimfjerning" (husker ikke helt hva den het, men en rosa tube". Er det noe å anbefale? Den kan du berre bruke Har brukt den mange ganga og den har ikkje irritert huda i det heile
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Foressten har du et barberskum + høvel du vil anbefale? Jeg bruker SATIN CARE sin rosa barberskum, og så bruker jeg faktisk en Mannehøvel, en Turbo mach 3 eller hva den heter. Grå og orange Etter mange år med den dritten for kvinner, altså venus og alle de bladene der, så gir jeg opp. Høvelene for mennene har bedre blader,bedre kvalitet, og varer lenger, barberer tettere. 1
Nuppu Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Den rosa tuben (Asan Intimbarbering) er vel en mild såpe (slik som Asan intimvask) og skal mykgjøre huden der du skal barbere. Altså, ikke det samme som hårfjerningskrem! Mener å huske å ha lest at den skal fungere som en slags fuktighetskrem etter barbering, men dette er jeg da altså ikke 100% sikker på. Asan Intimbarbering er altså laget spesielt til dette tilfellet
Gjest ts Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk for mange gode råd og tips Da tar jeg meg en tur på senteret imorgen.., helt diskret
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk for mange gode råd og tips Da tar jeg meg en tur på senteret imorgen.., helt diskret Hehe lykke til! Det er helt vanlig å slite, syns det er vanskelig, og kutte seg litt til blods de første gangene, og det er helt vanlig at det dukker opp nupper og kviser dagene etter barbering dersom du har tatt for hardt i altså. Jeg bruker denne til å forhindre at det skal skje meg: http://www.kondomeriet.no/?did=9760687
Minttu Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Lykke til med shoppingen og barberingen! Og husk, øvelse gjør mester Det er ikke det letteste område å barbere, men etterhvert så
Gjest :) Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 For all del, ikkje bruk vanlig såpe som du brukar på kroppen. Då kan du risikere å bli tørr og sår, som klør og svir noke vannvittig. Bruk ei såpe som er beregna på underlivet i såfall, eller ei som har pH under 5,5 som er hudens pH!
Minttu Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 For all del, ikkje bruk vanlig såpe som du brukar på kroppen. Då kan du risikere å bli tørr og sår, som klør og svir noke vannvittig. Bruk ei såpe som er beregna på underlivet i såfall, eller ei som har pH under 5,5 som er hudens pH! Som Asan, http://www.alttilreisen.com/media/asan_l.jpg
putesnakk Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 Signerer de andre her..skum og mannehøvel Og ja, øvelse gjør mester..om en stund gjør du det på no time
Gjest :) Skrevet 31. desember 2009 #19 Skrevet 31. desember 2009 Som Asan, http://www.alttilreisen.com/media/asan_l.jpg Den har ikkje eg prøvd, eg har meint en anna. Eg meinar denna...og den er god!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #20 Skrevet 31. desember 2009 Den har ikkje eg prøvd, eg har meint en anna. Eg meinar denna...og den er god! Glømte å legge ved adressa.;p http://images.google.no/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1 Den her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå