Gjest heii Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hei. er det mulig å endre navnet og adressen sin slik at det blir hemmelig? i såfall, hvordan gjør man adresse og navn hemmelig?
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hei. er det mulig å endre navnet og adressen sin slik at det blir hemmelig? i såfall, hvordan gjør man adresse og navn hemmelig? Er du dame så bare gift deg med meg og flytt inn her. :-)))
Chiquita Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Hemmelig for hvem? For nytt navn og hemmelig adresse som man kan få ved drapstrusler osv, så må vel politiet inn i bildet, dersom det er dette du tenker på.
Gjest heii Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Hemmelig for hvem? For nytt navn og hemmelig adresse som man kan få ved drapstrusler osv, så må vel politiet inn i bildet, dersom det er dette du tenker på. altså, jeg har blitt forsøkt drept, og har fått voldsalarm. Har nå flyktet til en ny by, for å starte på nytt, men har ikke byttet adresse, fordi jeg er redd de skal finne meg. NAv o slik nekter å hjelpe før jeg har byttet adresse... Politiet kan ikke gjøre noe så vidt jeg vet....
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 altså, jeg har blitt forsøkt drept, og har fått voldsalarm. Har nå flyktet til en ny by, for å starte på nytt, men har ikke byttet adresse, fordi jeg er redd de skal finne meg. NAv o slik nekter å hjelpe før jeg har byttet adresse... Politiet kan ikke gjøre noe så vidt jeg vet.... Politiet tar ting veldig alvorlig når en voldsalarm går av. Dette er noe jeg har hørt flerfoldige ganger live på politiradio.
Gjest heii Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Politiet tar ting veldig alvorlig når en voldsalarm går av. Dette er noe jeg har hørt flerfoldige ganger live på politiradio. Jeg vet, men en voldalarm hjelper meg svært lite, selvom den så klart gir meg en liten trygghet. Noen som vet om man kan endre dette på postem eller likingskontoret, så det blir hemmelig?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Du kan få sperret adresse i folkeregisteret. Jeg tror kanskje du må ha bekreftelse fra politiet om at du har vært truet og har voldalarm. Ring folkeregisteret på tlf 800 80 000 og spør. Det er heller ikke noe problem å bytte navn. Det er bare å fylle ut et skjema og velge det du vil ha. Men du bør velge et etternavn som enten ingen eller flere enn 200 personer i Norge har. Dersom du velger et som mindre enn 200 stk har, og du ellers ikke har noe tilknytning til navnet, så må alle godkjenne at du kan hete det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå