Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Mange forhold tar slutt nå til dags. Altfor mange, og altfor ofte altfor tidlig. Er det virkelig slik at alt må være så jævla perfekt i evighetens tid for at et forhold virkelig skal kunne vare? Eller er vi bare litt vel slappe når det kommer til å jobbe med det vi har? -Og nå tenker jeg så absolutt ikke på trakassering og mishandling, for da er det bare å komme seg ut og bort vekk fortest mulig! Men alle de som gjør det slutt kan jo ikke sammenlignes med de få som er blitt stygt behandlet, for det er alle de andre jeg nå tenker på. Er det altfor lett å miste følelsene og troen på de man en gang var glad i?
Gjest Gjest_sissi_* Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Mange forhold tar slutt nå til dags. Altfor mange, og altfor ofte altfor tidlig. Er det virkelig slik at alt må være så jævla perfekt i evighetens tid for at et forhold virkelig skal kunne vare? Eller er vi bare litt vel slappe når det kommer til å jobbe med det vi har? -Og nå tenker jeg så absolutt ikke på trakassering og mishandling, for da er det bare å komme seg ut og bort vekk fortest mulig! Men alle de som gjør det slutt kan jo ikke sammenlignes med de få som er blitt stygt behandlet, for det er alle de andre jeg nå tenker på. Er det altfor lett å miste følelsene og troen på de man en gang var glad i?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Vet om et forhold som absolutt burde vært slutt..... Og som ikke blir det
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Mange forhold tar slutt nå til dags. Er det virkelig slik at alt må være så jævla perfekt i evighetens tid for at et forhold virkelig skal kunne vare? Folk velger feil partnere. Mange er sammen med noen bare for å være sammen med noen, fordi de ikke vil være alene. Det er forhold på feil premisser. Om man virkelig er sammen med en man liker godt, så skal det ikke være nødvendig å jobbe hele tiden.
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2009 Folk velger feil partnere. Mange er sammen med noen bare for å være sammen med noen, fordi de ikke vil være alene. Det er forhold på feil premisser. Om man virkelig er sammen med en man liker godt, så skal det ikke være nødvendig å jobbe hele tiden. Den tror jeg vel ikke helt på som en fullstendig og komplett enkel liten sannhet, for å si det sånn... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå