LukaFrost Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Finnes det noen butikker som selger Nesnalobber, eller er det bare mulig å få kjøpt de på nett?
Sissan Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Kommer vel an på hvor man bor. Jeg vet om en butikk som selger dem på Røros f.eks...
KinderMaxi Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 De har jeg sett på Eurosko og Skoringen.
Cata Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Iler til hjelp - ser ut som de kan bestilles på nett. Se bare her.
LukaFrost Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2009 Iler til hjelp - ser ut som de kan bestilles på nett. Se bare her. Jeg har vært inne på denne sida før, men jeg vil ikke kjøpe fottøy på nett. I følge ei venninne finnes de ikke i butikkene, så jeg sliter litt. Har ikke sett de i noen butikker i Trh.
Cata Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har vært inne på denne sida før, men jeg vil ikke kjøpe fottøy på nett. I følge ei venninne finnes de ikke i butikkene, så jeg sliter litt. Har ikke sett de i noen butikker i Trh. Skjønner. Men kan du ikke skrive/ringe til siden jeg linket til og spørre om de vet om noen butikker som forhandler dem i nærheten av der du bor? Det skjer jo ikke noe verre enn at de svarer at de ikke vet (eller ikke svarer i det hele tatt).
Rosalie Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Kommer vel an på hvor man bor. Jeg vet om en butikk som selger dem på Røros f.eks... Hvilken butikk da?
Honesty Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg mener at jeg så Nesnalobber hos en vanlig Skoringenbutikk her om dagen? Endret 31. desember 2009 av Honesty
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har vært inne på denne sida før, men jeg vil ikke kjøpe fottøy på nett. I følge ei venninne finnes de ikke i butikkene, så jeg sliter litt. Har ikke sett de i noen butikker i Trh. Du kan kjøpe fra den siden, bare send de en mail. Gjorde det selv før jul. Og de finne si butikker i trheim, har sett de på mange skobutikker her, bla på torget.
KinderMaxi Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 Jeg mener at jeg så Nesnalobber hos en vanlig Skoringenbutikk her om dagen? Det stemmer nok veldig bra. De har i hvert fall Nesnalobber på Skoringen i Lillestrøm. Eurosko har også. Lykke til i jakten!
LukaFrost Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Nå har jeg tråla byen etter Nesnalobber. De eneste som har er Husfliden og Falkanger på Den Grønne Brygge. De hadde bare ikke min størrelse :-) Så nå blir det netthandel like vel siden jeg fikk prøvd størrelsen over og under min størrelse. Endret 6. januar 2010 av LukaFrost
LukaFrost Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2010 Her fås de også kjøpt: http://www.skotreff.com/butikk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå