LukaFrost Skrevet 30. desember 2009 #1 Del Skrevet 30. desember 2009 Finnes det noen butikker som selger Nesnalobber, eller er det bare mulig å få kjøpt de på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 30. desember 2009 #2 Del Skrevet 30. desember 2009 Kommer vel an på hvor man bor. Jeg vet om en butikk som selger dem på Røros f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 30. desember 2009 #3 Del Skrevet 30. desember 2009 De har jeg sett på Eurosko og Skoringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2009 #4 Del Skrevet 30. desember 2009 Iler til hjelp - ser ut som de kan bestilles på nett. Se bare her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 31. desember 2009 Iler til hjelp - ser ut som de kan bestilles på nett. Se bare her. Jeg har vært inne på denne sida før, men jeg vil ikke kjøpe fottøy på nett. I følge ei venninne finnes de ikke i butikkene, så jeg sliter litt. Har ikke sett de i noen butikker i Trh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2009 #6 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg har vært inne på denne sida før, men jeg vil ikke kjøpe fottøy på nett. I følge ei venninne finnes de ikke i butikkene, så jeg sliter litt. Har ikke sett de i noen butikker i Trh. Skjønner. Men kan du ikke skrive/ringe til siden jeg linket til og spørre om de vet om noen butikker som forhandler dem i nærheten av der du bor? Det skjer jo ikke noe verre enn at de svarer at de ikke vet (eller ikke svarer i det hele tatt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. desember 2009 #7 Del Skrevet 31. desember 2009 Kommer vel an på hvor man bor. Jeg vet om en butikk som selger dem på Røros f.eks... Hvilken butikk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 31. desember 2009 #8 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg mener at jeg så Nesnalobber hos en vanlig Skoringenbutikk her om dagen? Endret 31. desember 2009 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #9 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg har vært inne på denne sida før, men jeg vil ikke kjøpe fottøy på nett. I følge ei venninne finnes de ikke i butikkene, så jeg sliter litt. Har ikke sett de i noen butikker i Trh. Du kan kjøpe fra den siden, bare send de en mail. Gjorde det selv før jul. Og de finne si butikker i trheim, har sett de på mange skobutikker her, bla på torget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 1. januar 2010 #10 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg mener at jeg så Nesnalobber hos en vanlig Skoringenbutikk her om dagen? Det stemmer nok veldig bra. De har i hvert fall Nesnalobber på Skoringen i Lillestrøm. Eurosko har også. Lykke til i jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Nå har jeg tråla byen etter Nesnalobber. De eneste som har er Husfliden og Falkanger på Den Grønne Brygge. De hadde bare ikke min størrelse :-) Så nå blir det netthandel like vel siden jeg fikk prøvd størrelsen over og under min størrelse. Endret 6. januar 2010 av LukaFrost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 7. januar 2010 Her fås de også kjøpt: http://www.skotreff.com/butikk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå