LineGourmet Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Hvem hva og hvordan? Hva ser du frem til mest? Eller er nyttårsaften bare oppskrytt og full av alt for høye forventninger?
Minttu Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal være hjemme hos kjæresten, med han og moren hans Ser frem til kalkun, god mat og drikke! Skal bare kose meg, og se på fyrverkeri
LineGourmet Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Selv skal jeg og sambo ha feiring hjemme, bare vi to. Da blir det hjemmelaged 3-retters med matchende viner Det er kos Underveis blir det oppsummering av 2009 og forhåpninger for 2010. Som alltid håper jeg at sambo skal være bare LITT romantisk og si noe ekstra koselig. Men har altså lært meg å dempe akkurat de forventingene Gleder meg til å skyte opp den ene rakett-batteriet vi har kjøpt ut på super-utsikten vi har
Caramello Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg skal jobbe til kl. 19 på nyttårsaften. Så først skal den vel feires sammen med brukerene mine på jobb. Og etter det skal jeg hjem å spise middag, og feire litt sammen med familie og tantebarn, for så å feire sammen med kjæresten min. Skal en tur til byen i 24 tiden, men har ikke bestemt meg for om jeg skal på fest ennå... Har 7 vakt 1.nyttårsdag :-/ Endret 30. desember 2009 av Jente85
MissStiles Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal feire sammen med noen venninner. Vi skal ha kalkun til middag. Også bare kose oss med vin og champagne. Og singstar og god musikk. Tror det blir hyggelig.
Gummiloppa Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Skal faktisk feire julaften på nyttårsaften, så det blir to fluer i ett smekk i år!
Gjest Rekaaa Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 I år har jeg virkelig troen på nyttårsaften, har valgt bort fyll og venner med familie og familievenner. Med herlig utsikt over hele Oslo, kalkun og annet godt tror jeg det kommer til å bli supert!
LostInDesign Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal feire hjemme sammen med min samboer og hans datter, så det blir en rolig aften. Tor at nyttårsaften blir alt hva du gjør den til og hva du forventer at den skal være. Forventer du at den skal være en stor fest og selskapet er som mitt i år, så vil den nok føles noe oppskrytt ja. En rolig nyttårsaften med de du er glad i kan være vel så kjekt som noe annet. Kanskje det kan være en ide å viske bort det tradisjonelle bildet av nyttårsaften og heller male nye bilder..
Pjukset Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal feire hos et vennepar, vi blir ca 10 stykker, middag og tjohei. Jeg har bursdag 1 januar, så jeg feirer bursdagen min nyttårsaften
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal jobbe hele natten. Fra 19-07
Heart7086 Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Jeg, min samboer og min far drar til et godt vennepar. Det blir vel kalkun, og noe å drikke på siden(alkohol for de 4 andre, jeg drikker ikke annet enn brus:) Vi har vel til sammen 3 batterier som skal skytes opp, altså ikke store greiene, men mer enn nok for oss! Har aldri forventet stort på nyttårsaften, bortsett fra folk som skyter opp raketter fra den dagen butikkene begynner å selge de og til ca 2 januar! Siden jeg har hatt hund som var ekstremt skuddredd har jeg aldri likt nyttårsaften, nå er vi derimot heldig å har en hund som ikke bryr seg! Og DA er jeg og glad! Godt Nytt År til dere alle!
Knøttet Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal til et vennepar av oss og feire med de og et vennepar av de igjen. Tar med sønnen vår, og de vi skal til har også barn, så det blir nok en rolig feiring. Har kjøpt inn musserende, utenom det vet vi ikke så mye. Annet enn at vi gleder oss til å se de igjen, og at det sikkert blir koselig. Har ikke kjøpt noen raketter, har aldri vært så viktig det hos oss.
The Kitten Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal spise kalkun med mine foreldre, min bror, kjæresten hans og bestekompisen hans. Etterpå skal jeg på fest hos en tidligere klassevenninne. Jeg håper alle får en fin nyttårsaften.
Gjest Gjest_Sanna_* Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Det blir kalkun hjemme med mann og sønn ... kvelden videre blir rolig avslapping for mannen og jeg mens sønnen skal på fest. Vi har en alkoholfri kveld med TV, prat og god mat. Når klokken nærmer seg 24:00 så går vi ut på takterrassen og ser på bydelens fyrverkeri som er alldeles nydelig. Holder kvelden alkoholfri slik at vi kan kjøre ut og hente sønnen når festen er over .. Det er meldt vanvittige kuldegrader og taxi er umulig å oppdrive nyttårsaften - så da trør mor og far til. 1. nyttårsdag er vi invitert ut til middag
Perledrøm Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal til svigerinne, mann og barn. Vi drikker ikke alkohol, så det blir en rolig kveld med kalkun, Fanta og spente små berter
Kayli Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 I år skal sambo jobbe ettermiddagsskift og kommer ikke hjem før nærmere midnatt... Ungene og jeg skal derfor spise middag hos mine foreldre og tilbringe kvelden der. Sambo kommer også dit når han er ferdig på jobb. For oss er ikke nyttårsaften så store greier. Gleder meg til den gode maten - kalkun med tilbehør. Blir også fint å være sammen med foreldrene mine denne kvelden - det har jeg ikke vært siden jeg flytta ut for 15 år siden. Ungene gleder seg til rakettene - spennende å se om de holder seg våkne!
Safira Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal på fest hos en venninne . Det blir ikke servert mat der, så jeg får hive i meg noe før jeg drar. Hjemme blir det pinnekjøtt, men det er først etter at jeg har dratt...
2010 Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 har ingen planer og ingen forventninger... Har aldri likt nyttår noe serlig, hatt kjedlige feiringer fra jeg var liten.. Ble litt kjekkere som ungdom med fest og fyll, men er ikke så gira på det lengre
ninuska_ Skrevet 30. desember 2009 #19 Skrevet 30. desember 2009 Vi hadde planer om å feire rolig med et par venner av oss, men siden sambo har blitt syk, blir det nok bare oss to. Jeg får prøve å lage litt god stemning selv om han har feber og er veldig dårlig :-)
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #20 Skrevet 30. desember 2009 Jeg og sambo skal være sammen i leiligheta vår. Blir taco og litt vin på kvelden. Skulle gjerne vært på fest på hjemplassen min, men sånn ble det nå ikke i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå