Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skriv om positive og negative ting, så støtter vi hverandre gjennom de vanskelige dagene :)

Endret av XXena
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det ikke den som blir dumpet den som går gjennom de vanskeligste dagene? Spesielt om den som slår opp har det bedre nå enn på lenge?

Endret av K.A.
Skrevet
Er det ikke den som blir dumpet den som går gjennom den vanskeligste perioden? Spesielt om den som slår opp har det bedre nå enn på lenge?

Hvis man har vært i et forhold i 3 år, går ikke ting over på en dag, selv om man slo opp...

Men de som har blitt dumpet, må gjerne også skrive her. Alle som er ferdige med eksene sine - eller som ønsker å bli det ;)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg ble dumpet, men har nå lagt alt bak meg selv om jeg vet han vil at jeg skal ville ha ham tilbake.

Han holdt meg på gress men nå har jeg satt ned foten for godt. Jeg har dumpa ham tilbake ;)

Skrevet (endret)

Min var ignorant, stakk til og fra og ville ikke snakke i 2-3 måneder, til slutt fikk jeg nok, og tok oppgjør med fyren. Heeeerlig!!!

Selv om jeg savner ham innmari, og føler meg tom, forstår jeg at jeg er et mer komplett menneske alene. Litt trist å innse det, i grunnen.

Endret av XXena
Gjest Spirelill
Skrevet

Jeg var den som gjorde det slutt med typen. Jeg tror at når man kommer så langt som å ta den avgjørelsen, har den verste sorgprosessen allerede vært. Men for den som får beskjeden, kan det være en stor overraskelse, selvom stemningen har vært laber. Så tror han jeg gjorde det slutt med har slitt litt i senere tid.

Men, jeg har det veldig bra nå! Litt deilig å styre over sitt eget liv fullstendig. Merker jeg kan være mer impulsiv og ta valg HELT på egne vegne. Ja, rett og slett ganske befriende. Så har ikke vært i tvil om det var riktig avgjørelse! :jepp:

Skrevet

Har det bedre på den måten at jeg stadig trenger å bekymre meg for at han skal være utro igjen, gråte minst 1 gang i måneden pga noe i foroholdet, ikke føle meg usikker nesten hele tiden. Vite at jeg er ung og har hele livet foran meg og er fri til å gjøre som jeg vil, reise masse og møte nye mennesker.

Jeg savner han ofte, men sånn er det. Vet ikke om jeg savner han eller noen. Håper det er noen. Alt jeg vet er at bruddet har gjort meg sterkere og mer i stand til å se ting klart og jeg har lært til neste gang.

Skrevet
Har det bedre på den måten at jeg stadig trenger å bekymre meg for at han skal være utro igjen, gråte minst 1 gang i måneden pga noe i foroholdet, ikke føle meg usikker nesten hele tiden. Vite at jeg er ung og har hele livet foran meg og er fri til å gjøre som jeg vil, reise masse og møte nye mennesker.

Jeg savner han ofte, men sånn er det. Vet ikke om jeg savner han eller noen. Håper det er noen. Alt jeg vet er at bruddet har gjort meg sterkere og mer i stand til å se ting klart og jeg har lært til neste gang.

Skrevet

Jeg slo opp med min eks. Det er ca. 10 måneder siden det store bruddet, også prøvde vi igjen etterpå.

Det gjorde vanvittig vondt i starten, jeg tenkte på ham hele tida, men nå har jeg det bedre. Jeg har fått troen på meg selv og det jeg driver med igjen.

Denne tråden er awesome! ;)

Skrevet
Jeg slo opp med min eks. Det er ca. 10 måneder siden det store bruddet, også prøvde vi igjen etterpå.

Det gjorde vanvittig vondt i starten, jeg tenkte på ham hele tida, men nå har jeg det bedre. Jeg har fått troen på meg selv og det jeg driver med igjen.

Denne tråden er awesome! ;)

Det er den beste avgjørelsen du har tatt, vil jeg si. Det samme vil jeg si til Emmanuelle. Vi skrivejentene får slå oss sammen og ta noen glass vin og le litt av eksene våre over nyttår, synes jeg!

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Det er den beste avgjørelsen du har tatt, vil jeg si. Det samme vil jeg si til Emmanuelle. Vi skrivejentene får slå oss sammen og ta noen glass vin og le litt av eksene våre over nyttår, synes jeg!

Amen!

Skrevet (endret)

Totally in on that one! Gonna be awesome! ;)

Vi kan jo begynne på nyttårsaften, Xxena. Da ser vi garantert min i løpet av kvelden.

Endret av Diane
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Vi må slippe til andre som har brutt kontakten med duster som holder dem på gress, eller som plutselig vil ha dem tilbake.

Lurer på hvor Lissi er jeg...hun er tøff!

Skrevet
Vi må slippe til andre som har brutt kontakten med duster som holder dem på gress, eller som plutselig vil ha dem tilbake.

Lurer på hvor Lissi er jeg...hun er tøff!

Ja, det må vi. Kan ikke bli helt intern-tråd, heller. Da kan vi lage oss en dagbok og skravle over ei flaske vin.

Hvem er Lissi? Er det enda en dere kjenner "in real"?

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Ja, det må vi. Kan ikke bli helt intern-tråd, heller. Da kan vi lage oss en dagbok og skravle over ei flaske vin.

Hvem er Lissi? Er det enda en dere kjenner "in real"?

Nei, kjenner henne ikke, men hun har skrevet mye om sin kamp mot idiotmannfolk og er veldig inspirerende :)

Skrevet
Nei, kjenner henne ikke, men hun har skrevet mye om sin kamp mot idiotmannfolk og er veldig inspirerende :)

Sånne damer liker vi! :D

Skrevet

jeg var sammen med min type i 5 år veldig av og på , men jge i 2 år hele tiden har egentlig likt en annen, så mitt forhold gikk sakte men sikkert til hælvete 6 mnd uten sex, intim kontakt ingenting, men så plutselig skjedde det et mirakel, jeg slo opp 1 uke etterpå jeg har verdens beste kjærestem trodde aldri jeg kunne bli foreslsket, men det værste er at det virker som jeg har fortrengt min x, jeg har det så godt nå, sykt. men helt herlig<3<3<3<3<3

åhhhh savner min kjære nå

Skrevet
Totally in on that one! Gonna be awesome! ;)

Vi kan jo begynne på nyttårsaften, Xxena. Da ser vi garantert min i løpet av kvelden.

Gahhhhh!!! Han er jo EVERYWHERE.

Gjest Gjest_hanna_*
Skrevet

Count me in!!

Jeg og eksen gjorde det slutt for 4 mnd siden....vi var sammen i 3 år. Det har vært en kjip og vond høst, men ser ut som det verste har gitt seg nå! Takk og lov, så godt det er å komme seg ut av tunnellen!!

Skål for 2010 girls!!!!! :)) klem fra hanna 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...