Gå til innhold

Fokus under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har et veldig bra sexliv, men jeg skal nok innrømme at vi begge er veldig fokusert på å oppnå orgasme - og da helst flere enn en for min del. Mange mener at man ikke skal fokusere på orgasme, men for oss har det funket greit.

Så hvordan fokus har andre på orgasmen under sex? :)

Og forventer dere å få orgasme under penetrasjon?

For min del savner jeg noe hvis jeg ikke oppnår det.

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg og typen har et veldig bra sexliv, men jeg skal nok innrømme at vi begge er veldig fokusert på å oppnå orgasme - og da helst flere enn en for min del. Mange mener at man ikke skal fokusere på orgasme, men for oss har det funket greit.

Så hvordan fokus har andre på orgasmen under sex? :)

Og forventer dere å få orgasme under penetrasjon?

For min del savner jeg noe hvis jeg ikke oppnår det.

Har alltid orgasme fokus både under penetrering forde jeg er vant til å få orgasmer , men også under forspill . Er vant til å få orgasmer under forspillet og en orgasme nr 2 under penetrering . For meg er det slik sex skal være og det jeg er vant til . Oppnådde jeg ikke dette - ville jeg sett på det som litt kjedelig og misslykka sex for min del ... Bortskjemt ? Ja - jeg vet det .

Ok . må ikke ha 2 - holder med 1 av og til . Men når jeg vet jeg lett kan få flere - så hvorfor nøye seg med bare 1 ?

Rådet om å ikke ha orgasmefokus - er nok ment for de kvinnene som aldri oppnår orgasme .Slik at de ikke skal bli skuffet , de og deres partnere . Men rådet gjelder ikke oss som får dette lett .

Skrevet
Har alltid orgasme fokus både under penetrering forde jeg er vant til å få orgasmer , men også under forspill . Er vant til å få orgasmer under forspillet og en orgasme nr 2 under penetrering . For meg er det slik sex skal være og det jeg er vant til . Oppnådde jeg ikke dette - ville jeg sett på det som litt kjedelig og misslykka sex for min del ... Bortskjemt ? Ja - jeg vet det .

Ok . må ikke ha 2 - holder med 1 av og til . Men når jeg vet jeg lett kan få flere - så hvorfor nøye seg med bare 1 ?

Rådet om å ikke ha orgasmefokus - er nok ment for de kvinnene som aldri oppnår orgasme .Slik at de ikke skal bli skuffet , de og deres partnere . Men rådet gjelder ikke oss som får dette lett .

Min erfaring, som også stemmer med det sexologer sier, er at også de som får mange orgasmer får flere og sterkere om de legger fokuset på orgasmer bort.

Gjest womenwomen
Skrevet
Min erfaring, som også stemmer med det sexologer sier, er at også de som får mange orgasmer får flere og sterkere om de legger fokuset på orgasmer bort.

Alltså jeg tenker ikke på orgasme under sexen - den bare kommer automatisk under sexen som en naturlig avslutning på stimuleringen og sexen . Hva mener du med orgasmefokus egentlig ? At man tenker - må få orgasme , må få , må få ? Er det DET du mener med orgasmefokus ? En form for prestasjons press ?

Nei - det har jeg aldri tenkt . Det er bare noe som skjer automatisk med meg uten at jeg tenker særlig på annet enn å NYTE , NYTE , NYTE sexen max , MAX , MAX i kropp og hjerne , mens jeg har sex .Alltså ingen hemninger , ingen dårlig tid eller stress .Full konsentrasjon om å nyte - rett og slett .Og lar meg ikke forstyrre i det : )

Er sikker på at Sexologer ikke alltid har rett i det de anbefaler ! Og tror at sexologer ikke selv har noe perfekt sexliv alltid eller perfekte partnere selv . Men store i kjeften er de - å kommer med råd til andre ? ...he he

Har f.eks lest at en kvinnelig sexolog sier at skjeden heldigvis er nesten følelsesløs forde kvinner også bruker den til å føde barn med .

Men det stemmer jo ikke med eks min skjede . Den er MEGET FØLSOM NÅR JEG ER SEXUELT OPPHISSET ? Noe jeg ike ville vært - om jeg var i en situasjon hvor jeg skulle føde ...?

DET er jo to forskjellige situasjoner .Hvorfor påstå skjeden er nesten følelsesløs - når den ikke er det ?

Sexologer tar feil .Spesielt om de selv ikke har mye erfaring personlig eller vellykket sexliv selv .

De er bare feilbarlige mennesker som ikke er allvitende orakler ....he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...