Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 (endret) omtrent alle har ett eller flere produkter de ikke kan leve uten! hva med deg? har du noen? bare for å svare på mit eget spørsmål; decleor lip balm, nars orgasm blush og helsedeodoranten. loove! Endret 30. desember 2009 av mymlen
Twinkle* Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 - Rettetang - EOS lip balm - Deo (samme hvilken det er ,bare den virker og lukter godt) - Maskara - Consealer
putesnakk Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Hadde jeg kun kunne hatt velge et produkt, så hadde det mått blitt pudder fra Mac. Ellers så elsker jeg hudpleie, blusher, øyenskygge og mascara og SELVFØLGELIG lipgloss
-littleme- Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Eeeh, den er litt vansklig. Har flere produkter jeg ikke kan leve uten men hvis jeg MÅ velge et må det bli: Hjemmelagd leppeskubb. Jeg bruker cocosolje og sukker - herlig!
Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Eeeh, den er litt vansklig. Har flere produkter jeg ikke kan leve uten men hvis jeg MÅ velge et må det bli: Hjemmelagd leppeskubb. Jeg bruker cocosolje og sukker - herlig! hvor fårdu kjøpt cocosolje?
Gjest Borghild Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Mascara Lipgloss HR Magic Concealer Deo Pafryme Rettetang Tigi After Party
pittie Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Mineralfoundation (BFB) Engelbergs plystrefett når leppene sprekker (Burt's bees pomegranate lip balm når leppene er "normale".) Atrix håndkrem BE Big tease mascara Og tannkrem. Jeg må ha tannkrem!
mari4ever Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 omtrent alle har ett eller flere produkter de ikke kan leve uten! hva med deg? har du noen? bare for å svare på mit eget spørsmål; decleor lip balm, nars orgasm blush og helsedeodoranten. loove! -Tannkrem - Deo fra cosmica - lily lolo mineral concealer i fargen blondie - mascara; bytter mellom maxfactor masterpiece, YSL volume eller maybelinne volume express - mineral foundation fra I.d i fair og medium - pure lux cosmetics bronzer i fargen beach babe - Tieki sin lovley blush - everyday minerals sin lipbalm i lemon
-littleme- Skrevet 1. januar 2010 #11 Skrevet 1. januar 2010 hvor fårdu kjøpt cocosolje? Jeg kjøper det på helsekosten. Det er en glasskrukke med olje (den er ikke flytende før du tar en bit i hånda og varmer den opp), spør der så kan de hjelpe deg.
Rexina Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 For å føle meg fresh, må jeg ha: Tannkrem Fuktighetskrem HR Magic Concealer Flytende eyeliner (helst fra Lancome) Maskara
mushi Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Mineralfoundation (BFB) Engelbergs plystrefett når leppene sprekker (Burt's bees pomegranate lip balm når leppene er "normale".) Atrix håndkrem BE Big tease mascara Og tannkrem. Jeg må ha tannkrem! Hvor får du kjøpt Engelbergs plystrefett? Er selv veldig plaget med at leppene sprekker/skaller av.
pittie Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Jeg kjøper den hos en småbutikk borti gaten her, usikker jeg hvor man kan få den ellers. Annet enn de man får opp ved søk http://www.averter.no/torget/find.aspx?men...hCat=1013;tab=1 http://www.fjellkvann.no/ Forutenom det så står det et tlfnr. på innpakningen min, 62487051. Ser ut som nettsiden deres ikke funker lenger. Hovedingrediensen er iaf strutseolje. Vet ikke jeg om man kanskje finner en god utenlandsk erstatter, søk litt på "emu ostrich oil lip balm" i google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå