Gjest MrsL Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 Ja, så har jeg også kjolen min i boks Det var den tredje kjolen jeg prøvde i en og samme salong. Dama var kjempegrei og kjolen nydelig. En Romantica Alice. Har ikke funnet den på nett så om noen vet at den eksisterer på nett blir jeg glad for å høre om det. Den satt som støpt..........nesten da.............må tilpasses når det nærmer seg og det gjør det i juni til neste år. Det er så DEILIG at den er i boks og henger i skapet mitt allerede. Med tilbehør (som jeg ikke kan skrive her i tilfelle min kjære skulle se det :-? ), noe han helt sikkert ikke gjør, men for å være trygg........ Jeg er så GLAD GLAD GLAD :blunke:
verene Skrevet 27. august 2003 #2 Skrevet 27. august 2003 Gratulerer så mye med kjolekjøpet! Kan tro jeg vet hvordan du føler deg akkurat nå, siden jeg kjøpte kjolen min selv for bare noen timer siden
Gjest MrsL Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 Ja er det ikke en deilig følelse? Vi har så mye klart enda det er nesten ett år til vi gifter oss Men mitt motto er at alt som kan gjøres i god tid gjøres i god tid. Det verste er å stresse rundt og ikke finne det du leter etter. Og kjolen din var nydelig
verene Skrevet 27. august 2003 #4 Skrevet 27. august 2003 Ja, det er herlig når ihvertfall de viktigste tingene har falt på plass, en bekymring mindre for hver ting som er i orden Nå ble jeg veldig nysgjerrig på kjolen din også, kan du beskrive den da, siden du ikke har bilde? Eller tør du kanskje ikke i tilfelle din kjære er innom og sniktitter?
cappocino Skrevet 28. august 2003 #6 Skrevet 28. august 2003 Gratulerer med kjole Skulle ønkse det var meg.....
hallingbrud Skrevet 28. august 2003 #7 Skrevet 28. august 2003 Gratulerer med kjole! Prøv å finn den på internett da, slik at vi får sett den...
MIKKELBRUD Skrevet 28. august 2003 #8 Skrevet 28. august 2003 Gratulerer med kjolekjøp! Veldig lurt å være ute i GOOOOD tid, bare spør meg, som fikk kjolen min i går og skal gifte meg lørdag! Det har IKKE vært morsomt de siste dagene.... Og så deilig å kunne gå og se på kjolen lenge i forkant! Kos deg med planleggingen, du har en spennende tid foran deg :D
Gjest MrsL Skrevet 28. august 2003 #9 Skrevet 28. august 2003 Takk Kan bare titte på den i smug når sambo ikke er hjemme. For han skal jo ikke vite noe om den. han vet jeg har kjøpt kjole, men ikke hva tilbehøret er eller om det er noe tilbehør i det hele tatt. Det er litt rart å ha en brudekjole hengende i skapet ja, men gud hvor det er deilig Ha kikket på mange internettsider, men kan bare ikke finne den. Har også vært inne på romantica sidene, men ingen lykke der heller Men gir meg ikke med det første, nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå