Chiquita Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Vi er bedt til en nabo for å feire nyttårsaften sammen med dem i morgen. Og jeg tenker det da er på plass å ta med en liten gave. Men hva? Blømster går ikke, da barnet i huset er allergisk. Vin går ikke, da dama i huset er gravid. Og der stopper min fantasi... Tips?
Gjest Gjest_tips_* Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hva med lys? eller sånne små "glass" til å ha telys i? Eller en pose med noe godteri, som Nidars favoritter, twist osv...
MissStiles Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Tenkte også på lys. F.eks. duftlys. Kanskje med servietter til.
Vera Vinge Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Foruten sjokolade, kom jeg til å tenke på en god olivenolje eller balsamicoeddik, som vi har fått i den anledning flere ganger.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Tenkte også på lys. F.eks. duftlys. Kanskje med servietter til. Plis, ikke duftlys.
Chiquita Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2009 Takk for tips. Tror det må bli konfekt. Duftlys gir jeg ikke til en gravid dame nei, for jeg var selv veldig kresen på lukter da jeg var gravid, og det kan jo være at hun er det også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå