Gå til innhold

Smartballs vaginakuler

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Etter å ha leket litt med tanken i mange, mange mnd. Har jeg nå endelig bestilt meg disse kulene http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9759556

Tenkte det kunne være artig å prøve, ikke var de spesielt dyre heller.

Lurer bare på om det er flere her som har disse? Fornøyd, missfornøyd? I hvilke sammenhenger bruker dere dem, og hvor fort merket dere og partneren forskjell? :)

Har hørt at mange opplever sterkere orgasmer også..Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke åssen dette funker når man er to. Sånn for sex. Men jeg har prøvd kuler selv for "trening" og det funka dårlig. Det gjorde vondt, de ville ned og ut uansett hvor mye jeg kneip. Og jeg greide ikke å gå skikkelig. Du vet, folk som spiller gitar konser ofte så mye at de er rare i fjeset... vel, man blir sånn av å gå med kuler i dalstroka innafor også. :sjenert:

Jeg gav opp. Det som har funket absolutt 100% best er vanlige knipeøvelser når man ellers sitter her og surfer! Og trening forøvrig, vektløftning med litt fokus på kjernemuskulatur. Da kniper man uten å kjenne at man gjør det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har dessa. Men jag använder de själv... kan man använda dem båda två? hurdå? Blir det inte trångt? hehe :P

Jag får mycket starkare orgasmer och är supernöjd, efter två veckor, märkte min man skillnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag hade inget ont alls, märkte knappt att de var där, förutom då de vibrerar när man går.

Börja med att använda dem max 30 minuter de första gångerna, annars får du träningsvärk i musklerna där nere och det gör ONT!

Obs! Du måste ha glidmedel för att föra in dem!

Om de vill ut då är man ganska dåligt tränad där nere, så man ska börja med att bara ligga ner och göra övningarna, sen kan man börja med att stå upp och knipa och efter ett tag kan man gå runt med dem osv... Det är olika från person till person, själv klarade jag av att gå runt med dem på promenader med mera redan från början. Men jag gjorde det stora misstaget att jag hade dem i för länge så jag fick träningsvärk när nere. hihi...

Här får du mer information om knipkulor och tips och råd på hur du gör övningar

Endret av ENALI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Med om partneren merker det, så mener jeg så klart om han legger merke til at det er blitt strammere der nede. :)

Ja vi får se hvordan det går med meg da. Vet ikke om jeg er slapp, normal eller trang. Eneste jeg vet er at min kjæres penis og min vagina er som hånd i hanske :fnise: Derfor ønsket jeg å stramme opp litt. ;)

Blir spennende dette! Jeg har bestilt sånn glidemiddel med allovera, også har jeg kjøpt vibratorrens. Vil ikke ta sjansen på noe sopp eller lignende. :)

Mulig det er litt ubehagelig å ha i førsten, men sånt må man jo bare bli vant til dersom man etter hvert skal få god effekt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer inte att ångra dig att du köpte dem! Du kommer att märka av det vid orgasm.. oj oj oj! Det är värt pengarna! ;)

Man får mycket lättare vaginal orgasm också!

Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt efter två veckor märkte vi stor skillnad båda två. Min man tyckte att jag blev mer trång redan efter ett par gångers användande!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan henge meg på her jeg også. Er nybegynner selv, og har bare brukt dem et par ganger. Jeg kunne gå rundt med dem inni fra dag 1, selv om det var litt merkelig i begynnelsen. Gikk forresten med dem på kjøpesenteret i dag. :nigo:

Et spørsmål: er det meningen man skal knipe igjen? Jeg trodde at man slapp å knipe på grunn av vibreringene jeg, at kulene på en måte gjør jobben for deg. :klø:

Et annet spørsmål: hvor ofte bruker dere dem? Hver dag? Og i hvilke sammenhenger? Er det virkelig noen som klarer å ta seg en joggetur med dem? Da tror jeg jeg hadde :dåne: ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse single og er veldig skuffet. De er for store til å gi noen særlig treningseffekt :( Har snakket med venninner og lest litt rubndt, og mange klager på at de er for store til trening og mange anbefaler noen mindre "gullkuler" som de også selger på kondomeriet.

Kjenner at de "kiler" litt når jeg nettopp har satt dem i, men etter en halv ti,es tid, så merker jeg ikke at jeg har dem der, så noe nytelse gir de jo heller ikke...

Men jeg bruker de likevell med at de skal gi en liten effekt :) Så blir spennende å se om sambo merker noe i fremtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan henge meg på her jeg også. Er nybegynner selv, og har bare brukt dem et par ganger. Jeg kunne gå rundt med dem inni fra dag 1, selv om det var litt merkelig i begynnelsen. Gikk forresten med dem på kjøpesenteret i dag. :nigo:

Et spørsmål: er det meningen man skal knipe igjen? Jeg trodde at man slapp å knipe på grunn av vibreringene jeg, at kulene på en måte gjør jobben for deg. :klø:

Et annet spørsmål: hvor ofte bruker dere dem? Hver dag? Og i hvilke sammenhenger? Er det virkelig noen som klarer å ta seg en joggetur med dem? Da tror jeg jeg hadde :dåne: ! :fnise:

Dette lurer jeg også på! :)

Rart at folk har så forskjellige erfaringer forresten! Har hørt om folk som har vært kjempefornøyd, men er vist også noen her som ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...
AnonymBruker

Hva er forskjellen på disse kulene og vaginalvekter som disse, foruten vibreringen?

http://www.apotek1.no/produkter/aquaflex-vaginalvekter-1sett-997270p

Jeg har brukt vaginalvektene hyppig i to år og har fått kjempesterk bekkenmuskulatur, men har ikke blitt noe trangere nedentil. Med mindre jeg strammer altså, men gidder sjelden det gjennom et helt samleie ;)

Anonymous poster hash: 50f54...49a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aner ikke hvilken type/merke, men en venninne av meg følte seg "sjøsyk" da hun prøvde vibrerende vaginalkuler :P

Anonymous poster hash: 99c0b...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...