Gjest yojo Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Er det noen som har noen gode tips på hvordan man kan bli kvitt sorte prikker på nesen?? Har en lei tendens til å klemme på de, vet at jeg ikke skal det men.....
Gjest Heidie Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Gode renseprodukter over tid er vel det aller beste, men det går jo ann å klemme dem ut da, damp ansiktet først og bruk q-tips slik at du ikke skjærer opp nesa med neglene
putesnakk Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Klemme ut må du jo, bruk kleenex på fingrene.. Ellers kan jeg anbefale deg og blande bakepulver og vann og ha det på nesen, det er super effektivt mot eksos og skitt
Gjest yojo Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Klemme ut må du jo, bruk kleenex på fingrene.. Ellers kan jeg anbefale deg og blande bakepulver og vann og ha det på nesen, det er super effektivt mot eksos og skitt Ja, har hørt om det, det funker bra??!
Quirky Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Hudormene på nesen min er ekstremt gjenstridige, men takket være hudpleieprodukter med syrer (rens og serum + syrekurer) og grønnleire (brukes som ansiktsmaske) er det langt færre av dem nå, og de som er igjen er nesten usynlige. Jeg har ikke klemt på dem, de satt så dypt at det ikke fungerte å klemme dem ut.
Gjest Heidie Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Ellers kan jeg anbefale deg og blande bakepulver og vann og ha det på nesen, det er super effektivt mot eksos og skitt Hjeeeelp, bakepulver og vann på nesa? Da etser vel nesa vekk, hehe, tror ikke jeg skal prøve det hvertfall, har prøvd bakepulver og vann i kinderegg, og det gikk ikke bra med kinderegget!
hjertesukka Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 For en stund tilbake, så fant jeg et flott produkt hos Nivea. Husker ikke den eksakte ordlyden. Tror jeg kjøpte det på Hennes, men er ikke sikker. Jeg har søkt litt på nettet, men fant det ikke. Det er noen flak som man dypper i litt vann og setter på nesen, eller andre steder. Når det tørker og man tar det av, så følger uhumskhetene med! Det var igrunnen helt fantastisk, ikke dyrt, ikke vondt og det forsvant som dogg for sola. Iallefall på meg.
putesnakk Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Ja, har hørt om det, det funker bra??! Ja, helt supert :D Og til den skeptiske, hehe..hvis du kan spise det så kan du ha det på nesen Ikke litt farlig en gang, hehehehehe..
Gjest yojo Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Ja, helt supert :D Og til den skeptiske, hehe..hvis du kan spise det så kan du ha det på nesen Ikke litt farlig en gang, hehehehehe.. hehe, sant det trekker den blandingen de ut på en måte da eller?
Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 for all del ikke pell på dem! beste er å rense ordentlig, og bruke god syrepeeling/maske.
Gjest yojo Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 for all del ikke pell på dem! beste er å rense ordentlig, og bruke god syrepeeling/maske. Trodde også man ikke skulle plukke på dem! Har du en syrepeeling du vet er effektiv?
putesnakk Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 hehe, sant det trekker den blandingen de ut på en måte da eller? Ja, noe sånt ja..bobler de ut, haha..og til Mymlen; må jo klemme de ut ! Utklemmming og pelling er jo to forskjellige ting da. Når jeg er på hudpleietime, så får jeg alltid utklemming der det trengs. Man må selvfølgelig være nøye med kleenex på fingrene, antiseptisk ansiktsvann på etterpå, samt en god krem..men utklemming er virkelig et must !
Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Trodde også man ikke skulle plukke på dem! Har du en syrepeeling du vet er effektiv? har ikke sorte prikker selv, så har ikke all verdens erfering, men jeg vet faktisk om en syremaske man kan lage selv. denne har en lett peelingeffekt. har ikke brukt den selv, men venninden min bruker den en gang i uken og hun elsker den, i alle fall. du trenger: 1/2 dl sitronsaft 1/2 dl eplesaft 1/2 dl druesaft 1/2 dl sukker gjør slik: bland sammen ingrediensene i en glassbeholder. la være på i 10 minutter, og skyll av. du kan være sikker på at denne ikke inneholder skumle kjemikalier! blandingen kan holde seg i 10 dager i kjøleskapet.
Gjest usedtobeablackie Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Brus/vann med kullsyre fungerer også! Ta en klut med f.eks. Sprite og fukt det over hele huden. Du vil etter ca.5 minutter merke at kullsyren trekker inn i huden og hudormene bare popper ut! Vanvittig enkelt, for ikke å snakke om billig. Har byttet ut syren fra MD med dette. Billig er det også, spesielt med tanke på at vi er i romjulen og at flere kjøleskap der ute er fulle av kullsyreholdige drikker. Let us pop em' blackheads!!
hjertesukka Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 Du kan jo prøve Nivea Strips Åja, det var det jeg mente! Det funker så bra. Ville heller prøvd dette enn disse hjemmelaga bombene deres.
Perledrøm Skrevet 31. desember 2009 #17 Skrevet 31. desember 2009 Brus/vann med kullsyre fungerer også! Ta en klut med f.eks. Sprite og fukt det over hele huden. Du vil etter ca.5 minutter merke at kullsyren trekker inn i huden og hudormene bare popper ut! Vanvittig enkelt, for ikke å snakke om billig. Har byttet ut syren fra MD med dette. Billig er det også, spesielt med tanke på at vi er i romjulen og at flere kjøleskap der ute er fulle av kullsyreholdige drikker. Let us pop em' blackheads!! Hahaha, dette må jeg prøve! Popper de ut altså? :klø: Visste at brus hadde lav pH, men
putesnakk Skrevet 31. desember 2009 #18 Skrevet 31. desember 2009 Gjett hvem som skal kjøpe Sprite i dag, muhaha :rødme:
Gjest Raggy Skrevet 31. desember 2009 #19 Skrevet 31. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=CQuShpOoJ-Q
putesnakk Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Uff, har helt glemt og kjøpe Sprite jeg og ha på nesen..men er det sant at det virker asså, at det kommer ut? Fooorteeeeell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå