Gå til innhold

Tarot

lillesol20

Anbefalte innlegg

Har du tarotkort?

I så fall- bruker du dem? Og hvordan?

Mine ligger og støver ned for tiden, de- stakkars.

Vet hvor de er, men har ikke prioritert andre åndelige opplevelser enn sex og lesing de siste mnd... :ler:

Kan dere å legge og lese tarot?

Jeg er nok amatør. Men spennende er det.

Jeg driver ikke med tarot for å spå andre, men for å få andre perspektiver og impulser på min egen indre reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

jeg har tarot kort! (Riders. der er fine). Men jeg har ikke brukt dem på... 7 år? Var veldig ivrig en stund og ble ganske flink. Kanskje jeg skal ta det opp igjen!

Jeg brukte heller ikke kortene som middel til å "se hvor mange barn du skal få", men som du sier, som middel til å forstå ens begrensninger og muligheter, kanskje nyansere, utvide løsningsmulighetene, osv..

Har blitt spådd av "orntli' spådame" en gang. Det var spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen flotte tarotkort jeg og. Men de må børstes støv av....

Altfor lenge siden jeg brukte dem sist....

Vil nok si at jeg bruker dem på samme måte som dere. For min del gjelder det å få en slags pekepinn, og ikke bli direkte spådd.

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver ikke med tarot for å spå andre' date=' men for å få andre perspektiver og impulser på min egen indre reise.[/quote']

Det er mitt utgangspunkt også! For meg er tarot-kortene et slags bindeledd mellom venstre og høyre hjernehalvdel. De hjelper meg med å kombinere rasjonell tenkning med det kreative. Veldig nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tarotkort?

I så fall- bruker du dem? Og hvordan?  

Kan dere å legge og lese tarot?

Jeg har tarotstokk, den ligger faktisk ved siden av meg nå. Jeg bruker den til å lese tarot med.

Jeg er ikke kjempeflink enda, men jeg lærer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ivrig tarot-legger. Men jeg innrømmer at jeg ofte må lese i boken for å finne ut hvordan jeg kan tolke hvert enkelt kort.

Jeg vil ikke spå andre før jeg er trygg på hvordan jeg skal gjøre det. Det vil kanskje bare forvirre spørreren. Faktisk så har det stemt bra på meg de gangene jeg har brukt tarotkort. Man må bare ikke tolke kortene som de er. Hvis du får f.eks Døden, så er det fullstendig uansvarlig å varsle om fysisk død, kortet varsler kun om forandring, og forteller deg at noe i livet ditt er avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...