Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Jeg var hos gynekolog mandag for å sjekke noe med cystene mine. Så sier hun til meg at du gikk på p-plaster ikke sant? Så sier jeg ja. men så sier hun at hun ser at det ligger ett egg ved siden av eggstokken min på den innvendige ultralyden. min syklus har vært veldig utilregnlig den siste tiden så jeg vet ikke helt når min eggløsning da skulle ha skjedd.

mitt spørsmål er altså; ville hun sett om dette egget var befruktet? Ligger det lenge i egglederen når det er blitt befruktet før det går videre til livmoren??

Jeg har jo regelmessig sex i å med at jeg har en fast kjæreste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg har mine tvil på at det er mulig å se på UL... Trur ikke det vil vises hvis egget er befruktet eller ei før det har festet seg...

Skrevet

Nei hun kan ikke se om egget er befrukted. Hun kan ikke se egget, men eggposen, som blir ca 20 mm når den er klar til å slippe egget.

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet
Nei hun kan ikke se om egget er befrukted. Hun kan ikke se egget, men eggposen, som blir ca 20 mm når den er klar til å slippe egget.

Men når hun så "eggposen" så så hun at den var utenfor eggstokken. jeg så eggposen selv for hun viste meg den. OG den lå liksom "utenfor" eggstokken da. hvis du skjønner hva jg mener.

Jeg hadde sex 4 dager før hun så dette og 2 dager etter. HAtt litt menslignende murringer disse dagene her nå, er jo en uke siden samleie. Men vet ik om de er realitet eller bare ønskeinnbilnigner hvis du skjønenr. Tror dere jeg har hatt noe sjanse for å blir gravid?

Skrevet

Hvis eggposen din var stor, ca 20 mm når du var hos legen, og du hadde sex 4 dager før og 2 dager etter så er det jo gode sjanser for at du rakk EL. Nå er det dessverre bare ca 25% sjanse for å bli gravid når man har sex under EL, så man vet jo aldri.

Ta en test når du venter mensen. Kan virke kjempelenge til, er veldig klar over det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...