cappocino Skrevet 27. august 2003 #1 Del Skrevet 27. august 2003 Når syns dere vi bør sende ut invitasjoner? Gifter oss 17 januar. 2, 3 eller 4 mnd før bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. august 2003 #2 Del Skrevet 27. august 2003 Minimum tre mnd før. Husk at folk skal ha tid tid gave og antrekk-innkjøp, pluss at du har jula imellom... Vi sender ut invitasjoner 14.februar og gifter oss 29.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. august 2003 #3 Del Skrevet 27. august 2003 Vi har sendt ut invitasjoner denne uken og gifter oss 31 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 ...men det er litt forskjell når det er selveste nyttårsaften, da..... Hadde det ikke vært det, ville du ha vært grådig tidlig ute synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Husk å sette svarfristen og litt tidlig,slik at det ikke blir svar i siste liten eller at det er så lang svarfrist at folk glemmer det ut. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 ...men ikke for tidlig, da er det mange som rekker å "ombestemme" seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 28. august 2003 #7 Del Skrevet 28. august 2003 Regner med at vi sender ut invitasjoner i februar/mars, selv om vi gifter oss i juli. Det er fordi folk skal kunne planlegge ferien "rundt" bryllupet. Mange kommer langveis fra, og kunne sikkert tenke seg å bli i Oslo litt mer enn en helg, ev. reise videre herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 28. august 2003 #8 Del Skrevet 28. august 2003 Vi skal gifte oss i september, og jeg kommer til å sende ut invitasjonene i begynnelsen av juni slik at folk får dem før ferien. Er det tidlig å sette svarfrist 3 uker før bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 28. august 2003 #9 Del Skrevet 28. august 2003 Vi sendte dem 3 mnd før bryllupet, med svarfristen faktisk 1 1/2 mnd før. Greit med lang svarfrist siden det alltid er noen som ikke greier å overholde fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. august 2003 #10 Del Skrevet 28. august 2003 Vi skal ha svarfrist fem uker før bryllupet, men vi blir langt over hundre mennesker så vi trenger såpass med tid for å få oversikt, og få laget bordplasseringskart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 28. august 2003 Snakket litt om det idag og vi kommer nok til å sende invitasjonene i midten av september, noen skal til utlandet så de må få litt ekstra tid på seg. Svarfrist blir 15 november, det er 2 mnd før bryllupet. Greit det mhp jule og nyttårsfeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. august 2003 #12 Del Skrevet 28. august 2003 Vi også sendt ut invitasjoner 6 mnd før. Det var en del som kom langveis fra, så det var greit å kunne kombinere det med ferie. (Vi gjftet oss 9/8) Svar fristen var 2 månder før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #13 Del Skrevet 28. august 2003 Hadde venta så lenge som mulig, tenk om du kommer på andre tanker. Må holde med 2-3 uker før. Er et jævla pes å ringe rundt å avlyse invitasjonene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. august 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 28. august 2003 Hadde venta så lenge som mulig, tenk om du kommer på andre tanker. Må holde med 2-3 uker før. Er et jævla pes å ringe rundt å avlyse invitasjonene. Lykke til Skjer nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 28. august 2003 #15 Del Skrevet 28. august 2003 3 mnd. før synes jeg. Og svarfristen 1 mnd. før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. august 2003 #16 Del Skrevet 28. august 2003 Vi skal gifte oss i september, og jeg kommer til å sende ut invitasjonene i begynnelsen av juni slik at folk får dem før ferien. Er det tidlig å sette svarfrist 3 uker før bryllupet? 3 uker er i korteste laget. Vi hadde 5 1/2 uke før. Stedet vi skal være måtte vite det en mnd før og vi la inn litt margin til de som svarte noen dager etter fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 30. august 2003 #17 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg skal sende ut invitasjoner tre mnd før bryllupet med svarfrist en til en og en halv mnd før bryllupet. Jeg vil ha så god tid da jeg skal brodere navnelapper og sånn. Vil ha minst mulig stress nærmere bryllupet jeg regner med det blit nok allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 30. august 2003 #18 Del Skrevet 30. august 2003 Gifter oss 3. juli,og i mine tanker har jeg tenkt å sende ut invitasjoner helt i slutten av februar. Såpass tidlig fordi det er ferietid,og folk begynner å legge andre planer. Svarfrist har jeg ikke engang streifet oppi her enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 31. august 2003 #19 Del Skrevet 31. august 2003 Vi gifter oss 14.august og kommer til å sende ut invitasjonene i april en gang. Kommer til å be om svar innen 15. juni - for vi vil ha svar før fellesferien begynner for fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå