Tingeling22 Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Er det trygt å bestille ting derfra?
Gjest jesss Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har bestilt både klær, veske, armbånd og sminke derfra Det er nok helt trygt. De er også veldig raske på levering, tar som oftest 2 dager å få det man har bestilt
Lola89 Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Har heller ingenting negativt å si om de. Har bestilt derfra flere ganger!
Gjest Gjest_michelle_* Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 må man betale toll for varer over 200,- fra Nelly?
EllaCassandra Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Man betaler verken toll eller moms eller andre øvrige avgifter fra varer bestilt på Nelly.com. Jeg har bestilt rimelig mye derifra og siden er helt trygg. Kundeservicen er også ålreit, selvom de som regel svarer på svensk
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Man betaler verken toll eller moms eller andre øvrige avgifter fra varer bestilt på Nelly.com. Feil. Man betaler moms på 25% hvis du kjøper for over 200 kroner siden de sender fra sverige, ihvertfall ikke fra norge. Dette var noe jeg fikk erfare da jeg hadde fått høre av noen at man ikke betalte noen gebyrer, fikk plutselig en regning som var 200 kr mer en det jeg bestilte pga. moms/toll. Jeg har bare positive erfaringer fra Nelly.com, bortsett fra hvis varen er feil ikke pen i virkeligheten og du skal returnere den og få tilbake penger. Det tok dem nesten 3 (!!) mnd. å få retunert de pengene og de var skikkelig kranglete. Men utenom det er det ikke noe å utsette på dem.
Snasen Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Det er trygt. Bestilt mye derfra, og flere ganger for over 1000 kroner. Har ikke betalt mva/toll. Endret 3. januar 2010 av Snasen
Gjest ksj Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Et tips når du bestiller fra Nelly: Bruk tilbudskoden TDFRIFRAKT, så slipper du å betale for frakten
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Er det trygt å bestille ting derfra? trygt er det! Men kjøper du kjoler så bør du være litt obs på at de kan være veldig stor i størrelsen. Elise ryan kjoler spesielt er ganske stor i størrelsene! Men ellers har jeg bare posetive ting å si! De er raske med levering,bra kundeservice og ingen problemer om du vil bruke angreretten din
Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 jeg har VELDIG lyst på et par kjoler fra Nelly, men stusset veldig over at man må oppgi person nr. Jeg skjønner greia hvorfor man må oppgi den, men er bare hele usikkerheten ved å gjøre det via nette og i det hele tatt at man må oppgi noe sånt bare for å kjøpe et par kjoler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå