Gå til innhold

Har ingen seksuelle lyster :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Vil gjerne at jeg VIL ha sex o.l.

Har vært sammen med typen i snart 4 år, og siste året (etter fødsel) har det virkelig blitt sjeldnere og sjeldnere. Kanskje 1-2 ganger i mnd. Har aldri vært sånn at vi har hatt masse sex, jeg har aldri hatt særlig seksuelle lyster!? :trist: Han er en ganske sex-glad mann, og jeg blir så deppa for at jeg ikke er litt en gang..

Noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp boken the orgasmic diet. Den vil få deg skikkelig kåt igjen. Men, det kan være en fordel å kjøre en moderat variant av dieten. Hvis du følger den mest ekstreme varianten så kan du oppleve at du blir litt uambisiøs og bare har lyst til å ligge å slappe av og ha orgasmer. Med en moderat variant av dieten, ikke så ekstremt mye fiskeolje, så skal alt være normalt.

Du kan også gjøre flere pc øvelser (musklene i vagina), ta et sexkurs for innspirasjon eller lignende.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva skal jeg gjøre? Vil gjerne at jeg VIL ha sex o.l.

Har vært sammen med typen i snart 4 år, og siste året (etter fødsel) har det virkelig blitt sjeldnere og sjeldnere. Kanskje 1-2 ganger i mnd. Har aldri vært sånn at vi har hatt masse sex, jeg har aldri hatt særlig seksuelle lyster!? :trist: Han er en ganske sex-glad mann, og jeg blir så deppa for at jeg ikke er litt en gang..

Noen som har noen tips til meg?

Onaner ? Gjør du det og har lyst til det da , får du mye ut av det da ? ? Prøv å vekk lysten tilbake slik .DET må hjelpe .Hvis ikke det hjelper engang - er du nok blitt litt asexuell .

Skrevet
Onaner ? Gjør du det og har lyst til det da , får du mye ut av det da ? ? Prøv å vekk lysten tilbake slik .DET må hjelpe .Hvis ikke det hjelper engang - er du nok blitt litt asexuell .

Jeg må jobbe mye for å få orgasme.. tenker ikke seksuelle tanker når jeg onanerer, men orgasmen kommer bare av selve berøringen.

Lurer litt på om jeg bare skal 'takke ja' de gangene typen prøver seg, så kanskje jeg kommer på gli etterhvert

Skrevet

Prøv å ha masse sex i en periode, noenganger kan det øke lysten. Sånn er det hvertfall her, har vi sjeldent sex mister jeg nesten behovet.

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg må jobbe mye for å få orgasme.. tenker ikke seksuelle tanker når jeg onanerer, men orgasmen kommer bare av selve berøringen.

Lurer litt på om jeg bare skal 'takke ja' de gangene typen prøver seg, så kanskje jeg kommer på gli etterhvert

Hjernen er din største sex - marskin / muskel . HJERNEN DIN OG DINE SEXUELLE TANKER / FANTASIER må trenes opp / brukes til SEX , du må bruke den om du vil nyte sex maximalt - for da vil også kroppen gi deg mer og lettere ren fysisk nytelse under sex .Om du greier ha sex med både ( hjernen + kroppen din samtidig ) ??? Og ikke bare med kroppen ? Det er to forskjellige ting . Disse to ting bør samarbeide fint sammen - for å ha optimal god sex og ORGASME som resultat på aktiviteten .Dette får absolutt alle til om de vil selv - om de ikke er fysisk sexuelt helt døde da og totalt nerveskadet og lam i underlivet sitt .Da hjelper vel ingen tips tenker jeg . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...