Gå til innhold

Shantaram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om filmen Shantaram?

Snart ferdig med boka, og der står det at filmrettighetene er solgt og da med Johnny Depp i hovedrollen som Lin.

Men er filmen kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den har ikke kommet. Googlet litt og da fant jeg ut at siste nytt er at den skal komme i 2011.

Gleder meg! :hjerte:

Skrevet

faen, det er jo lenge til!

Jaja... vi får vente da!

:helen:

Skrevet

fikk denne boka til jul, og orker ikke lese den , så får bare vente på filmen....

hva handler dette om, bort sett fra det på coveret?

• Liker 1
Skrevet
fikk denne boka til jul, og orker ikke lese den , så får bare vente på filmen....

hva handler dette om, bort sett fra det på coveret?

Oj...

Det handler om hovedpersonen Lin som kommer som rømling til India, og hans møte med India, det indiske folket, slummen, hvordan han kommer inn i mafiaen, smugling av våpen til Afganistan under Afganistankrigen...

Utrolig flott bok, godt skrevet og veldig bra fortalt.

Jeg elsker den, og anbefaler den virkelig!

Skrevet

Kan bare signere Marianne. Det er en helt fantastisk bok som anbefales på det varmeste. Tror det er en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Når man først starter på den så er det vanskelig å legge den fra seg, nesten 1000 sider går unna i en fei.

Skrevet
Kan bare signere Marianne. Det er en helt fantastisk bok som anbefales på det varmeste. Tror det er en av de beste bøkene jeg noen gang har lest. Når man først starter på den så er det vanskelig å legge den fra seg, nesten 1000 sider går unna i en fei.

:jepp:

Jeg har 150 sider igjen, og gruer litt for når den er slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...