Gå til innhold

Holder på å bli slutt, han tenker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Gidder ikke gå inn på hele historien, men saken er den at typen er usikker nå om han vil fortsette være sammen med meg eller om vi bare skal ende det en gang for alle. Jeg på min side vil IKKE ende forholde, elsker han over alt på jord, og vet ikke hva jeg skal gjøre uten han :(

Jeg har kanskje sendt litt for mange sms, type: "vet ikke hva jeg skal gjøre uten deg" "elsker deg" osv.

Men hva er egentlig best nå som han tenker?

Holde meg helt unna, bare svare på evtuelle sms fra han, sende et par sms, eller fortsette som nå?

Føler jeg er litt pushy nå kanskje, men vil jo heller ikke at han plutselig skal tro at jeg ikke bryr meg om det blir slutt eller ikke, om jeg slutter å sende slike sms..

Noen med erfaring fra den andre siden?

Er jeg for pushy, ødelegger jeg for meg selv? eller er det en bra måte å vise han på at jeg IKKE vil miste han??

Hjelp

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, det spørs litt. Har du vært utro eller noe annet utilgivelig er det jo på sin plass å trygle om tilgivelse og vise anger, MEN... trygling og "patetisk" adferd (håper du skjønner hva jeg mener) har ofte tendens til å skape avstand, du virker rett og slett litt selvutslettende og det er ikke spesielt attraktivt. Tror det mest fruktbare vil være å holde deg HELT unna. Vil han ha deg kommer han jo til slutt, så hvorfor mase? Og du har jo allerede sagt at du elsker han og alt det der, han har nok ikke glemt de siste mld dine allerede ;)

La han få den tiden han ber om, vis respekt for det og hold deg unna til han er klar for å prate igjen.

Skrevet

Hvis han har bedt om å få tid til å tenke, så gi han den tiden han trenger. Ikke ta kontakt og la han være litt i fred. Det gjør det nok ikke bedre å mase. Han vet nok at du elsker han osv.. Lykke til!

Gjest Gjest_tiril_*
Skrevet

Dersom typen din ikke er sikker på om han vil være sammen med deg lengre er det beste å la ham gå, for alltid. Hvorfor skal du sitte og vente på en som ikke du betyr all verden for.

Ja, du vil finne kjærligheten igjen, med en som liker deg like godt som du liker ham. Som ikke har "issues" som tenkepauser. Før eller siden vil dette problemet dukke opp igjen. At han ikke vet om han vil være sammen med deg.

Slutt med meldinger, mas og la han være i fred. Du trenger ham ikke.

Skrevet

Ikke mas. Lettere for han å ta en avgjørelse om å ikke være deg hvis det virker som at du ikke klarer å leve uten ham. Du er jo en egen person, ha tålmodighet. Prøv å tenke hvorfor du vil være sammen med en kar som må tenke over om han vil være sammen med deg. Er sikkert mange andre som ikke hadde tvilt =)

Skrevet (endret)

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg har gått igjennom det samme, og da maste jeg, sende tusen meldinger som vesklet fra å være "jeg kan ikke leve uten deg" til "jeg hater det over alt på denne jord." Jeg var så såra og jeg var så sint. Jeg hadde det så vondt av å bli satt på pinebenken.

Som mange flinke brukere på KG, rådet de meg til å ikke mase. La han kjenne litt på hvordan det er å være uten meg og ikke minst, kjenne på savnet. Jeg tok til meg rådet, og det hjalp, iallfall til en grad. Nå er alt bra igjen, selvsagt, etter en lang vei med mange felte tårer, sinne og frustrasjon.

Ta tiden til hjelp. La han kontakte deg. Tiden vil føles som din verste fiende, men det kommer du deg igjennom. Det er en lang og vond vei, men du vil føle at du har mestret mye i det du lar være å kontakte han først.

Endret av Failure

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...