Gjest Gjest_Juleglede_* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har lyst til å glede familien med en gjennomtenkt julegave neste år. Så hva er mer passende enn å spørre nå når alle nett har fått julegaver. Familien min har vært utrolig flinke til å hjelpe oss med å pusse opp huset vårt. Det er tatt på kveldstid og de har ofret mye fritid og arbeid for oss. Derfor vil vi gjerne gi de en takk for at de har vært så snille. Det blir middag og kos i det nye huset, men vil gjerne gi noe ekstra. Noe de virkelig vil sitte pris på. Har du opplevelsesgave-forslag så kom gjerne med noen av de også. Så da spør jeg: Hvilke gave er den du ble mest glad for denne julen?
Tabris Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Faktisk så var noe av det jeg satte mest pris på en refleksvest som hunden min fikk. Det var utenom gaven til meg, og jeg hadde verken ønsket meg det eller snakket om det - det var noe vedkommende hadde kommet på av seg selv. Det varmet at de hadde tenkt på det.
Momseguri Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Revy billetter! Jeg og sambo skal gå ilag med mine foreldre, og det tror jeg blir veldig koselig
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Den beste gaven jeg fikk var en fotobok med bilder fra en ferie jeg var på da jeg var 14 år Vil si at slike personlige gaver slår alt
pusla Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Mamma fikk billett til operaen (jeg skal gå sammen med henne) - det var kjempepopulært. Hun fikk også en fotobok med bilder fra 60-årsfeiringen hennes; jeg hadde lagt mye arbeid i den og lagt inn mange personlige kommentarer. Ble godt tatt i mot
Gjest Brødet Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Jeg og min kjære fikk en tur på spa ilag. Det blir boblebad og ryggmasasje. Det er virkelig supert! Gleder meg masse til å få litt kvalitetstid og avslapping med min kjære, siden han reiser i millitæret snart.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Gavekort på teaterbilletter! Det ville jeg også blitt veldig glad for. Eller gavekort på opplevelser i det hele tatt, Billettservice, Filmweb etc. Men jeg fikk gavekort på bokhandel da, fikk mye glede ut av det også
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Det første som slo meg var: Proffbilder tatt i hjemet slik at det i bakgrunnen syns hva de har hjulpet til med å pusse opp.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Det første som slo meg var: Proffbilder tatt i hjemet slik at det i bakgrunnen syns hva de har hjulpet til med å pusse opp. Jeg må innrømme at hvis jeg hadde fått bilder av hjemmet til folk som julegave så ville jeg nok ikke blitt jublende glad...
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 Mulig jeg forklarte meg dårlig, men søstra mi tok noen bilder av familien som hun så ga i gave til mor og far. Selv syntes jeg disse var ganske fine og en flott gave. Spørsmålet er om du misforstod meg og trodde objektivet var kun et oppussingsobjekt, eller forstod det var snakk om bakgrunnen til til et familiebilde/-samling hvor bakgrunnen var det nye hjemmet og likevel syntes det var teit. Hvordan dette fungerer når man ikke har barn derimot er jeg usikker på. Kanskje litt unormalt å gi bilder av seg og kjæresten til mor og far.
Anglofil Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Oi, det er egentlig veldig mye. Ble veldig glad for min nye pc-veske, kjøkkenmaskin og stavmikser. Ellers falt gavekortene og bøkene jeg fikk i god smak. Mvh Yvonne
Emeralda Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Fikk en mulberryveske som jeg har ønsket meg lenge. Mulberry seth. Ellers fikk jeg en nydelig dkny vintageklokke, verdens varmeste tøfler og hunterstøvler. Det var mine favoritter i år.
Purple Basil Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 Ble mest glad for mobiltelefonen jeg fikk, men det er fordi jeg desperat trengte ny. Vanligvis så setter jeg mest pris på bøker:)
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #15 Skrevet 2. januar 2010 Jeg ble mest glad for øredobbene i hvitt gull
Rosalie Skrevet 2. januar 2010 #16 Skrevet 2. januar 2010 Tre gaver jeg ble like glad for: - Ullgenser som mamma har strikket til meg. - Ullsokker og ullvanter som bestemor har strikket til meg. - Turkniv som en av kollegaene til samboer har laget.
Gjest Lars Peder Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 ja, jeg vil også gjerne ha gode tips til neste års julegaver. Ser gjerne etter greie opplevelsesgaver!
Gjest gjest-gjest Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 Var ikke jeg som fikk, men gav, den mest populære gaven denne julen. Har en søster som ikke har hatt råd til å fotografere barna sine hos fotograf. Så jeg "lånte" dem med meg i all hemmelighet og fikk tatt endel fine bilder av dem. Da hun pakket opp en fortørrelse av barna sine begynte hun å gråte.
Fortunatus Skrevet 5. januar 2010 #19 Skrevet 5. januar 2010 fikk et bilde av nevøen min Men beste er nok å tilbringe tid med familien min, ser dem ikke så ofte.. Fikk også en ny rettetang fra mamma, den har allerede blitt mye brukt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå