Gjest Snakke meg om Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Vel, som overskriften sier ble min kjære kysset av en annen. Han var ute på byn med en kompis, der de hadde danset og kost seg. Så kommer en bort og sitter seg ved siden av han og prøver si noe. Min kjære hører ikke hva hun sier og bøyer seg litt nærmere, da hun plutselig kysset han. Han ringte for å fortelle det (vi møtes ikke igjen før om en uke) og var virkelig fortvilet. (trodde nok at han fikk bråk) Da jeg sa at det ikke gjorde noe, siden han ble kysset og det ikke var omvendt, tror jeg han ble litt paff. Hva hadde du følt/gjort om din kjære ble kysset av en fremmed på fest?
NovaFlare Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Jeg personlig hadde tenkt at han kysset henne, men deretter angret og fant på en historie i tilfelle noen så det og ville komme ham i forkjøpet om å fortelle deg om det. Men det er meg. For hvis det hadde vært sant, så hadde jeg nesten blitt sur over å bli fortalt det hvis det virkelig var en sånn bagatell, for min kjære VET at det ville satt igang tankene mine. Altså hadde jeg laget et oppstyr for ingenting, for ja, det ville plaget meg at noen andre hadde vært intim med min kjære, selv bare et kyss. Så hvis det er et uhell, ville jeg latt være å fortelle det.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Vel....min kjære og jeg har en lang historie sammen. Så jeg hadde nok klikket, for å si det mildt. Det er å personlig og privat å kysse at jeg hadde nok fått bakoversveis og vet ikke om jeg kunne håndtere det spesielt bra.
NovaFlare Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Må bare få påpeke at hvis jeg hadde vært der selv og sett at jenta kysset ham i det han lente seg fram for å høre hva hun sa, hadde det vært noe annet. Men siden jeg ikke var der og faktisk ikke vet den fulle sannhet (kanskje alkohol i bildet osv) så hadde jeg hatt problemer med tanken. Bedre da å ikke vite.
Gjest Gjest_Jente19_* Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Må bare få påpeke at hvis jeg hadde vært der selv og sett at jenta kysset ham i det han lente seg fram for å høre hva hun sa, hadde det vært noe annet. Men siden jeg ikke var der og faktisk ikke vet den fulle sannhet (kanskje alkohol i bildet osv) så hadde jeg hatt problemer med tanken. Bedre da å ikke vite. Signerer den!
Gjest Snakke meg om Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Ja, merker det surrer litt rundt i hodet, men har bestemt meg for at han ikke kan noe for det som har skjedd. Syns også det er litt merkelig å tenke at noen andre har kysset han. Men skal ikke la det gå ut over han! Jeg stoler på han og har ingen grunn til ikke å gjøre det.
~Maja~ Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde valgt å stole på ham og heller blitt illsint på vedkommende som gjorde det. Mannen hadde en slik episode da vi ikke hadde vært sammen så veldig lenge, men da kjente jeg vedkommende som gjorde det og tvilte ikke et sekund på at det var hun som hadde skylden.
Vera Vinge Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde blitt skikkelig opprørt. Ikke sint på ham, fordi mannen min har gitt meg all grunn til å stole på ham, men jeg ville blitt ordentlig sint på hun som gjorde det. Og hele tanken ville vært ganske fæl å tenke på. Jeg ble litt overrasket over meg selv en gang da jeg opplevde noe litt lignende. Jeg hadde tidligere alltid trodd at jeg ville takle sånt helt greit så lenge mannen var en uskyldig part, men jeg merket da at det var vanskelig å legge fra seg likevel. Men altså, stoler man på mannen, ser jeg ingen grunn til at man skal bli sint på ham.
MissStiles Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde nok reagert litt på det. Men hvis det var hun som kysset han og ikke omvendt, så er det ikke så mye du kan gjøre. Bare stole på han. Ingen grunn til å bli sur egentlig..
Nigo-san Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har litt sympati med kjæresten din, TS, for akkurat som ham ble jeg ufrivillig kysset på en jobbfest for noen år siden. To ganger, faktisk. Så jeg vet veldig godt at det faktisk er mulig å bli helt uforskyldt "påkysset", hvis vi kan kalle det det. Jeg sa det selvsagt til Gubben, fordi jeg var innmari paff og syntes det var litt ubehagelig selv (kollega... andre kolleger til stede... ikke morsomt!), og han trakk på skuldrene og sa greit nok, vi glemmer det, men neste gang slår jeg ut tenna på ham. Og så gadd vi ikke lage noe mer føss ut av det. Elsker ham for den reaksjonen, og jeg hadde faktisk syntes at en stor sjalusiscene pga et påtvungent fillekyss hadde vært litt skuffende. Sånt kan man spare til det virkelig gjelder. Men det skal sies at denne personen ikke ble min manns favoritt blant mine kolleger etter dette
Lapetos Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde nok ikke reagert noe særlig på dette. Det var ikke han som gjorde noe. Ihvertfall etter det han forteller, og dersom du stoler på han bør det jo ikke være noen grunn til å reagere. Opplevde noe lignende ganske nylig. Var ute uten forloveden min, og det var ei der som hele tiden prøvde å klemme og kysse på meg - noe som var svært ubehagelig - så jeg prøvde å komme meg unna henne hele tiden Det må bare sies at dette var en venninne av meg, og at hun var altfor full. Jeg fortalte det til forloveden min når jeg kom hjem, og hun forsto godt at det var ubehagelig for meg. Det ble ikke noe mer enn det. Greit å si ifra om sånt, så partneren ens ikke skal få høre det fra noen andre som så det hele på en helt annen måte.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Jeg tror heller ikke han har kysset noen med vilje, og ja, det er fullt mulig å bli kysset slik uten videre. Veldig ubehagelig både når man er singel og i et forhold. Så jeg ville latt det gå for denne gangen, men ville nok hatt det i bakhodet til en eventuell ny gang senere. Hadde kanskje hørt med kompisen hans også for å høre hans versjon. Men på en fleipete måte.
Nigo-san Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Så jeg ville latt det gå for denne gangen, men ville nok hatt det i bakhodet til en eventuell ny gang senere. Det er klart, hvis en person ender opp som "ufrivillig kysset" gang på gang på gang, så er det enten ikke særlig ufrivillig likevel, eller så har personen null kontroll på signalene h*n sender ut. Og en sånn person ville vært litt trøblete å være kjæreste med. Men en gang eller to i løpet av et langt liv kan det skje hvem som helst, tenker jeg.
livesen Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 ØØØØØØ et kyss ? på byen ? eller fest ? Helt i orden , enten han gjorde det eller ble kyssa selv . Hender da jeg og kysser en venn, det betyr ikke noe mer enn en klem for meg .
Gjest potpurri Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 ØØØØØØ et kyss ? på byen ? eller fest ? Helt i orden , enten han gjorde det eller ble kyssa selv . Hender da jeg og kysser en venn, det betyr ikke noe mer enn en klem for meg . Ikke alle som ser på et kyss som en klem.. Så en dag kan det være at dama til vennen din reagerer på det.
Lapetos Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 ØØØØØØ et kyss ? på byen ? eller fest ? Helt i orden , enten han gjorde det eller ble kyssa selv . Hender da jeg og kysser en venn, det betyr ikke noe mer enn en klem for meg . Kommer kanskje litt an på hvor på kroppen og hvordan man blir kysset? Jeg kysser både venner og venninner på pannen, men jeg kysser dem ikke på nakken eller munnen gjentatte ganger, f.eks...
livesen Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 Ikke alle som ser på et kyss som en klem.. Så en dag kan det være at dama til vennen din reagerer på det. ja det kan jo være , men da vet han det vel .At hun ev. føler det sånn mener jeg . Jeg kan jo ikke vite hva alle mener om forskjellige ting . Jeg tvinger meg ikke på folk og kysser de altså . Det greieste er vel om folk vet hvordan "regler" som gjelder i deres forhold og lever etter dem . Eller gjør det slutt hvis de ikke liker de "reglene" og den andre ikke vil fire .
Mir Skrevet 30. desember 2009 #19 Skrevet 30. desember 2009 Jeg er ingen flørtejente på byen og har hatt kjæreste i 3 år. 2 ganger i løpet av disse 3 årene har 2 ukjente mannfolk kysset meg ut av det blå. En av dem tok tak i ansiktet mitt og gjorde det, mens en annen , etter å ha snakket med ham i 2 minutter, lente seg kjapt over og gjorde det. Hva skal man gjøre da ? Jeg vet jeg ikke kunne gjort noe for å unngå det. Jeg sa klart ifra med en gang jeg skjønte hva de gjorde at det ikke var akseptabelt, og det hele varte jo et halvt sekund til reaksjonen min slo inn. Nei, stol på gutten din du =) Ting som dette kan faktisk skje uten at man trenger å gjøre det tilbake.
Wildy Skrevet 30. desember 2009 #20 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har også opplevd å bli ufrivillig kysset, ubehagelig og ekkelt. Og det hadde vært enda verre om min samboer hadde gått i fistel over noe jeg ikke kunne noe for og ikke kunne avverge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå