Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min siste kjæreste er en "case". Vi var sammen litt over året og blir ikke ferdige med hverandre. Det var helt andre ting enn oss to som gjorde at vi gjorde det slutt. Vi treffes ofte og han hjelper meg med alt på eget initiativ. Han har fått en julegave/bursdagsgave som han aksepterte, noe jeg trodde han ikke turde, men det gjorde han.

Nå er straks hans bursdag og jeg vil også sende blomster. Men hvilken type? Roser sier "jeg elsker deg" så det er utelukket. I dag så er jeg glad i ham og håper vi kan finne tilbake tilhverandre. Men noe mer enn det er jeg ikke. Andre som kjenner oss begge sier han absolutt har følelser på det "romantiske plan" for meg.

Så hva sender jeg på døren hans på bursdagen??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Fiol_*
Skrevet

Jeg tittet inn på interflora.no sine sider og fant frem under "bursdager", mange pene kvaster der. Men jeg synes som deg at røde roser er uaktuelt. Hva med noen hvite, flotte Amaryllis? Eller en Orkidè?

Nå er ikke jeg så belest på "blomsterspråket" at jeg vet helt hva de ulike typene farger og sortene blomster betyr, men det har sikkert ikke exen din heller? :fnise:

Skrevet
Jeg tittet inn på interflora.no sine sider og fant frem under "bursdager", mange pene kvaster der. Men jeg synes som deg at røde roser er uaktuelt. Hva med noen hvite, flotte Amaryllis? Eller en Orkidè?

Nå er ikke jeg så belest på "blomsterspråket" at jeg vet helt hva de ulike typene farger og sortene blomster betyr, men det har sikkert ikke exen din heller? :fnise:

Nei verken han eller jeg er nok så beleste på blomsterspråket *heldigvis*

Tusen takk for svar. Jeg rakk akkurat å sende før det ble stopp på bestillinger i dag, og sendte avgårde noen orkideer av et eller annet slag. En flott bukett som blir levert ham i kveld :)

Gjest Gjest_Fiol_*
Skrevet

Så flott! Da blir han sikkert fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...