Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dere =)

Saken er den at jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 uker nå. Vi møttes før sommeren, men begynte ikke å date før i høst. Så vi datet en stund før vi ble sammen.

Han jobber mye, og det gjør jeg også. Så vi har ikke hatt så altfor mye tid å tilbringe sammen. Vi så hverandre ca 2-3 ganger i uka og han sov hos meg kanskje en gang i uka.

Det som er greia nå, er at han fortalte meg at han skal på reise med gutta. De reiser imorgen kveld, og er borte ei ukes tid. Dette er visst en tur de har planlagt lenge og før han møtte meg, så jeg føler liksom ikke at jeg kan be han bli hjemme for å feire nyttårsaften med meg. Samtidig føler jeg at dette er et nytt forhold, og vi burde hvertfall gå inn i det nye året sammen også kunne han reist på hyttetur senere og være borte ei uke om han ønsker det.

Han har pakka ferdig,jeg har på en måte bare sagt at jeg ser han når han kommer tilbake. Jeg har ikke vært sur eller noen ting, siden han er veldig tight med venna sine og han prioriterer dem ofte.

Jeg bare lurer på, hvis dette var deg og din nybakte kjæreste skulle bort på nyttårsaften, hvordan ville du følt deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært litt kjipt, men jeg hadde nok visst om noen andre jeg kunne tilbringe dagen med ;)

Skrevet

Ja, jeg ville nok følt at det stakk, men når det er en reise som er planlagt lenge før han møtte deg, så blir det for mye forlangt at han skal droppe venner og tur for en helt ny kjæreste.

Det er bare å bruke harde metoder på seg selv og banke inn i hodet sitt at dette må han få lov til... Så får du heller kose deg med venner eller familie for å ta brodden av stikket.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt skuffet men siden reisen ble planlagt før han møtte deg, så er det nok ikke så mye du kan gjøre med det. Ikke noen god idè å be han om å droppe turen heller. Da blir han nok ikke særlig blid.

Skrevet
Jeg hadde nok blitt litt skuffet men siden reisen ble planlagt før han møtte deg, så er det nok ikke så mye du kan gjøre med det. Ikke noen god idè å be han om å droppe turen heller. Da blir han nok ikke særlig blid.

Tenker det samme jeg. La han dra på den turen som han tydeligvis har planlagt før han møtte deg. Selv om det er litt trist at en ny kjæreste drar bort fra deg helt i starten av forholdet så kommer han jo snart tilbake. Det er jo ingenting man heller vil i starten av forholdet enn å være sammen hele tiden.

Skrevet

kjipt ja, men hvis du lager bråk om dette blir ikke forholdet særlig gammelt. ingen liker å føle seg bundet.

Skrevet

Har du bare droppet alt av planlagte ting i de siste 2 ukene? Hadde min helt nye kjæreste virkelig kunne få seg selv til å be meg om å bli hjemme, tror jeg at jeg hadde blitt skeptisk, men det er meg da. Nei, ønsk ham en fin tur si at du gleder deg til å se ham til neste år.

Jeg synes ikke at man bør gjøre dit og dat i et helt nytt forhold. Slikt er noe som kommer med tid og år. Hadde mannen min i begynnelsen av forholdet vårt feiret nyttårsatfen med vennene ville det da ha vært helt naturlig. Det er noe helt annet nå hvor vi har vært sammen i mange år. Nå feirer vi med barna og hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...