Gå til innhold

hvorfor er enkelte jenter så jævlige?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg og min kjæreste har vært sammen i litt over et år. Lenge før han møtte meg dreiv han å styra litt med en annen, de var aldri sammen, bare pulevenner. Dette er såpas lenge siden at han har hatt et par kjærester i mellom meg og denne jenta. Men etter at han ble sammen med meg har hun begynnt å kommentere masse bilder av han på facebook om hvor deilig han er osv... jeg kan f.eks skrive på veggen på facebooken til typen at jeg har så lyst på han ol, og da kan hun kommentere det med at det har hun også, Jeg syntes det er så utrolig provoserende og respektløst å holde på sånn. Hun vet jo at han er i et samboer forhold nå. Sambo blir irriter selv å sender mailer om at hun skal slutte og nå har han sletta henne som venn men, vi har jo sms, mailer og slikt da. Kan noen hjelpe meg til å forstå hva hun vil oppnå med dette? Hva i huleste er vitsen med å holde på sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første synes jeg du skal slutte å skrive slike meldinger på veggen hans. Det er privat og utrolig ekkelt for andre å lese om.

For det andre, ta det opp med samboeren din på en rolig og behersket måte, så får eventuelt han ta det opp med den det gjelder selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...