Turteldur Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Jeg var å gikk på H&M her en dag. Hadde ikke kjøpt noe, så en alarmting var ikke på meg. Men når jeg gikk ut av butikken, så gikk alarmen. Jeg gikk inn igjen, for jeg forventa at noen som jobbet der kom til å komme og sjekke om jeg hadde tatt noe. Det peip også når jeg gikk inn igjen. Jeg stod der og venta og så meg rundt etter noen som jobbet der. De bare stod i kassa fortsatt! Det var ingen som kom og sjekket om jeg hadde tatt noe. Ingen som så på meg engang. Har det nå blitt lett for folk å stjele? Dette skuffer meg veldig!!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Dette burde du nesten informere hovedkontoret til H&M om. Jeg er sikker på at de setter pris på å få høre om sløv betjening.
Momseguri Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Det skjer nesten aldri at folk det piper på blir sjekket når jeg er i butikkene
Gjest Borghild Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 (endret) De som jobber der er vel mer opptatt av å snakke om helgens fest enn å fakke eventuelle tjuvradder da. Endret 30. desember 2009 av Borghild
Gjest Bianca26 Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 De som jobber der er vel mer opptatt av å snakke om helgens fest enn å fakke eventuelle tjuvradder da. Men jeg skjønner ikke. Hvorfor vil folk ha klær med alarmen på? Jeg kjøpte en t skjorte og når jeg kom hjem oppdaget jeg at ekspiditrisen hadde glemt å ta av alarmen. Og den var ikke kjøpt i norge så jeg kunne ikke like godt gå tilbake å si fra. Uansett måtte jeg klippe den av slik at d ble hull, og jeg måtte sy, men d vises at t skjota er ødelagt, så det er irriterende.
Gjest g Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Proffe tyver har ofte verktøy så de kan fjerne alarmen uten at det blir store skader på tøyet. Det har hendt jeg har funnet alarmer som er tatt av i prøverommet, og klær i butikken der noen har prøvd å ta av alarmen uten hell (altså ikke så drevne tyver).
Gjest Catwoman Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Men jeg skjønner ikke. Hvorfor vil folk ha klær med alarmen på? Vet ikke om det er sånn nå lenger, håper ikke det. Men da jeg var rundt 16-17-18 år så var det blant noen in å ha hull i klærne etter alarmen.
pittie Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Skulle nesten ønske det var slik. Kommer vel mye ann på hvor mye de har å gjøre. Pep en gang selv, og jeg ble ransakt av en vekter samt de mistenkte at jeg hev fra meg de jeg hadde "tatt" når jeg pep! Fy søren så forbanna jeg ble da.. Viste seg, etter et eksperiment hos alarmen til en stille H&M butikk, at det var piecringen min som pep. Når jeg knep godt igjen munnen så pep jeg ikke samma hva. Åpnet jeg munnen pep jeg med en gang. Litt artig.
EllaCassandra Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har også opplevd at det pep uten at jeg hadde kjøpt noe/ stjålet noe.. Det viste seg at en litt dyrere veske jeg fikk i gave ga utslag på forskjellige alarmer på kjøpesenteret.. Ikke alle butikkene pep det i, men noen.. Kan trygt si at den vesken ble kassert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå