Gå til innhold

Brudgommens antrekk/forlover

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hei!

Hva er vanlig å gjøre med tanke på antrekket til brudgommens forlover? Skal de kle seg likt??? Brudgommen skal ha sjakett, og det blir vel litt merkelig hvis forlover også kommer i det?

Ikke det - min kjære er 100 ganger kjekkere, så jeg er ikke redd for at han skal overskygges. Men jeg synes bare det er litt merkelig hvis det ikke fremgår tydelig av antrekket hvem det er som skal gifte seg. Jeg mener - min forlover kommer jo ikke akkurat kledd i hvit brudekjole...

Setter veldig pris på deres vise svar ang dette!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubbens forlover ville gjerne bruke sjakett og det var helt greit for oss, alle vet jo likevel hvem brudgommen er, men det ble for dyrt for ham å leie.

Derfor går han i vanlig svart dress siden det var det han hadde.12

Skrevet

Min kjære skal ha lysegrå diplomatfrakk. Forloveren hans stiller i mørk dress. Synes det er fint at min kjære også skiller seg litt ekstra ut. icon_smile.gif12

Skrevet

Min kjære og hans forlover skal begge ha sjakett. De har imidlertid ikke like vester og kravetter ("slips"). Min kjære sitt er i et mer glansfullt stoff med mønster, mens forloveren har mattere stoff og ensfarget. Begge har grå-farget vest/kravett, men altså ganske forskjellig allikevel. icon_smile.gif En morsom liten detalj er at de heter det samme til fornavn! icon_smile.gif

Skrevet

Hos oss så skal både brudgom og

forlover og brudesvenn ha kjole og hvitt,

tror det blir veldig fint,og det var

stor begeistring i brudesalongen hvor de

leide utstyret har jeg blitt fortalt (jeg

var ikke med,dette skulle de nemlig ordne

selv)Gleder meg til å se dem!!

Line

Skrevet

Hos oss har brudgom og brudesvenn sjakett, og forloveren skal ha vanlig sort dress.

I utgangspunktet skulle forloveren også ha sjakett, men vi syntes det ble for mye med tre stykker i samme antrekket.

Brudesvennen skal ha akkurat likt som brudgommen, med hatt og stokk og hele pakka.

Kjempestilige var de!!!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...