Gjest Gjest_eva_* Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Det hele begynte med at vi var på reise og møttes i en by der vi delte samme oppbevaringsboks for bagasjen noen timer. Vi utvekslet telefonnummer og alt gikk greit. Så har han ringt meg sist uke og jeg hadde besøk av noen som satt og drakk sammen med meg. En hadde whiskey med og jeg er ikke vant til det. Så langt, så greit. Jeg ba han stikke innom og vi havnet i senga etter noen timer. Jeg har ikke hatt sex på par år, ikke siden eksen og jeg vet ikke hva som skjedde med meg. I dag har han sendt meg meldinger og ringt meg, men han driver meg til vanvidd. I en sms sier han at han har dame. I den neste smsen som jeg ikke ba om, sier han det motsatte. Så sier han at han skal komme. Han skrev noe mer, og håpet ikke jeg var sur på han, men jeg svarte bare at jeg ikke er langsint. Så skriver han at han tuller og at han ikke kommer, det er i alle fall mitt inntrykk av smsen, og nå er jeg irritert. Ikke pga. at han ikke kommer (kanskje han kommer, siden jeg ikke forstår mye av det han skriver når han bare forvirrer meg) Det verste er at jeg er nødt til å møte han igjen siden jeg er avhengig av bussen og han er en av sjåførene. Nå har jeg lyst å sende han en melding som svir, men hva skal det føre til. At han avslører at jeg er irritert og forvirret... Jeg håper han er singel, ikke fordi jeg er forelsket akkurat, men fordi alt er så dumt som det kan bli uten at han i tillegg skal ha en dame hjemme. Han er pen og jeg trodde han hadde litt mer enn bare utseendet for han ser ganske sympatisk ut, men mens han tror han har hatt det morsomt i dag, er jeg blitt irritert og mest irritert fordi jeg er irritert. Først legge meg ned med en bussjåfør og så driver han bare og sender forvirrende og irriterende meldinger. Vi har ikke samme humor. Hans humor er jo helt bløtkake. Hva gjør jeg neste gang jeg tar bussen? Se, jeg får enda en melding fra han. Det er nesten som å åpne julepakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå