Lykkelitenen Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Noen som vet ca når H&M pleier å få inn sesongvarene sine? Sikler på et par kjoler i kattalogen, men jeg må prøve disse i butikk Noen ide om når de kommer?
Lola89 Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 De er vel kommet på nettet, emn vet ikke når de kommer i butikkene..
Lykkelitenen Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Nett hjelper ikke Jeg har litt rar kroppsform, så må prøve klærne. Nettshopping blir som oftest en bom for meg... Men om du ser noen av de nye klærne i butikk, så skrik ut!
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Det vil jeg også vite. Greit å prøve jakker syns jeg. Men h&m har veldig greie størrelser og ikke minst like. Så veldig greit å kjøpe på nettet.
Wiwa Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Vårvarene har allerede begynt å komme inn i butikkene:) Men bare litt om gangen.
Lykkelitenen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2009 ohh, da får jeg kaste meg rundt når jeg får stipendet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå