Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 hallo har merket flere ganger, når jeg er på byen, at kvinner ofte gir meg blikk og det har også hendt at vi har kommet i kontakt med noen av disse kvinnene.MEN når det først skjer, så gir de kun oppmerksomhet til kompisen min(e). Enten så er jeg bare utrolig innbilsk, eller kan det stemme at kvinner ofte "sjekker" opp kompisen til en de liker, for å så å sjekke opp han de liker senere?Er vell kanskje mer sannsynlig at kompisene mine har mer utsråling en meg og at dere kvinner leser dette så raskt dere hilser på oss Jeg vet at en del kvinner finner meg litt attraktiv, men jeg er ikke akkurat en typisk solstråle. Det vill si at jeg tar ikke lett på lattern og jeg ler kun hvis det er noe som jeg faktisk syntes er morsomt. Derfor kan jeg kanskje virker litt dyster noen ganger osv. Dette er ikke meningen, men det er slik jeg bare er. Da er det kanskje ikke noe håp for meg å finne meg en dame på byen? Har jo fått inntrykket av at dere liker kun de karene som klår på dere og er alt for frempå, etter min mening (gjelder vell kanskje litt mer de yngre kvinnene som henger her inne?) Jeg er forresten i midten av 20 årene! Takk for oppmerksomheten
Gjest Gjest_ronja_* Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Kanskje fordi du ikke er 'lystig' nok? Du er ikke så pratsom eller lett å komme innpå heller, kanskje? Mulig du virker avvisende og lite interessert, vet du. Kanskje jentene opplever at du måler de opp og ned - og ikke på en interessert måte siden du er så 'dyster'; altså heller på en nedlatende måte. Men selvsagt umulig å si uten at man får være flua på veggen
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Kanskje fordi du ikke er 'lystig' nok? Du er ikke så pratsom eller lett å komme innpå heller, kanskje? Mulig du virker avvisende og lite interessert, vet du. Kanskje jentene opplever at du måler de opp og ned - og ikke på en interessert måte siden du er så 'dyster'; altså heller på en nedlatende måte. Men selvsagt umulig å si uten at man får være flua på veggen Vel, jenter kan jo være dystre de også, sitte stille som østers, være ekstremt sjenerte osv. uten at det stopper en gutt fra å innlede kontakt. Så hvorfor skulle det være annerledes for gutter?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Vel, jenter kan jo være dystre de også, sitte stille som østers, være ekstremt sjenerte osv. uten at det stopper en gutt fra å innlede kontakt. Så hvorfor skulle det være annerledes for gutter? Jo, det stopper ofte gutter fra å ta kontakt! Hørt om veggpryd? Jeg har vært sånn selv, og fikk ingen oppmerksomhet fra gutter. Det var først da jeg turde å smile til dem og prate og være litt lystig og frampå at de begynte å vise at de likte meg.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Vel, jenter kan jo være dystre de også, sitte stille som østers, være ekstremt sjenerte osv. uten at det stopper en gutt fra å innlede kontakt. Så hvorfor skulle det være annerledes for gutter? Fordi gutter og jenter har ikke samme roller. Gutter bør være mer på offensiven i dette landet. I Norge er de så passive....
Ethereal Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Å tro at en jente sjekker om kompisen til han hun egentlig vil ha, er bare ekstremt LOL.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Fordi gutter og jenter har ikke samme roller. Gutter bør være mer på offensiven i dette landet. I Norge er de så passive.... Tull, det er bare bra om gutter roer ned på sjekkern, også for dere. Så blir dere ikke plaget av å måtte avvise slibrig oppførsel hele tiden. Jenter derimot må slutte å være så forbaska feige.
Jade Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Pene mannfolk er greie å... se på Omgjengelige og sjarmerende mannfolk (solstråler) er greie å... snakke med, være med, sjekke opp, osv Viser du noe initiativ selv til å få i gang en samtale, eller bli kjent med jenter? Hvis du ikke er en solstråle, så må du nesten "jobbe" litt ekstra for å holde på interessen. Utseende er ikke nok. Skal vi se på mannfolk, så kan vi se på bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå