Iramhs Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hei! Er det noen som har erfaring med å gifte seg i Italia, nærmere bestemt på Amalfikysten? Vi har lurt på om vi skal gifte oss der i juni 2011, men har ikke klart å velge bryllupsplanlegger eller by for den saks skyld. Favorittene våre er Positano og Sorrento, men er åpen for andre forslag. Har vært i kontakt med ulike bryllupsplanleggerer, men synes de er så innmari trege med å gi tilbakemelding på hvor vi kan ha bryllupsmiddagen. Noen som har erfaring med noen planleggere? Vil liksom ikke bestemme meg for planlegger før de viser meg steder jeg faktisk liker. Er det noen som har erfaring med å gifte seg i Italia? Jeg er veldig interessert i å få forslag om hvor vi kan ha bryllupsmiddagen/festen. Hvis vi skal ha det ved Amalfikysten ser jeg for meg en takterrasse eller lignende med utsikt over havet og byen og god mat og drikke. Vi blir alt fra 30 til 50 personer. Kom gjerne med forslag, og send gjerne med link. Mari:)
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hei! Er det noen som har erfaring med å gifte seg i Italia, nærmere bestemt på Amalfikysten? Vi har lurt på om vi skal gifte oss der i juni 2011, men har ikke klart å velge bryllupsplanlegger eller by for den saks skyld. Favorittene våre er Positano og Sorrento, men er åpen for andre forslag. Har vært i kontakt med ulike bryllupsplanleggerer, men synes de er så innmari trege med å gi tilbakemelding på hvor vi kan ha bryllupsmiddagen. Noen som har erfaring med noen planleggere? Vil liksom ikke bestemme meg for planlegger før de viser meg steder jeg faktisk liker. Er det noen som har erfaring med å gifte seg i Italia? Jeg er veldig interessert i å få forslag om hvor vi kan ha bryllupsmiddagen/festen. Hvis vi skal ha det ved Amalfikysten ser jeg for meg en takterrasse eller lignende med utsikt over havet og byen og god mat og drikke. Vi blir alt fra 30 til 50 personer. Kom gjerne med forslag, og send gjerne med link. Mari:) Hei! Vi giftet oss i Roma i sommer og kan virkelig anbefale Italia som et land å gifte seg i!! Kulturen, menneskene og alt er helt fantastisk og er absolutt vårt favorittland Vi var også på tanken om Positano, men fant ut at det ble tungvindt for gjestene å komme seg dit, ettersom at noen av de bare skulle være i Italia en langhelg osv. La bryllupet derfor til Roma, og angrer ikke et sekund. Vi brukte Camilla i Italienske Bryllup (www.italienskebryllup.com), og fikk kjempegod hjelp og dagen ble helt perfekt. Vi dro ned en langhelg ca 1 år før bryllupet, og hun viste oss rundt i kirker, restauranter osv. Jeg har lest det er noen som har hatt "problemer" med at hun er treg o.l, men vi hadde ikke det problemet og kan virkelig anbefale henne! Hun arrangerer bryllup i Postitano (det gjorde hun tidligere hvertfall). Ettersom hun bor i Roma var hun med oss hele dagen frem til middagen, noe som var helt supert. Vi giftet oss i en protestantisk kirke hvor hun var "oversetter", deretter dro vi og tok bilder og så var det middag på luksushotell/restaurant. PS,-det kan bli veldig varmt, så ta med det i betraktning når dere velger tidspunkt for vielsen... Vi giftet oss i slutten av juni på ettermiddagen og det var mer enn varmt nok hehe! Heldigvis hadde jeg "kort" brudekjole, så det hjalp meg jo litt. Lykke til, dere får det garantert helt fantastisk!!
Iramhs Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2009 Hei! Vi giftet oss i Roma i sommer og kan virkelig anbefale Italia som et land å gifte seg i!! Kulturen, menneskene og alt er helt fantastisk og er absolutt vårt favorittland Vi var også på tanken om Positano, men fant ut at det ble tungvindt for gjestene å komme seg dit, ettersom at noen av de bare skulle være i Italia en langhelg osv. La bryllupet derfor til Roma, og angrer ikke et sekund. Vi brukte Camilla i Italienske Bryllup (www.italienskebryllup.com), og fikk kjempegod hjelp og dagen ble helt perfekt. Vi dro ned en langhelg ca 1 år før bryllupet, og hun viste oss rundt i kirker, restauranter osv. Jeg har lest det er noen som har hatt "problemer" med at hun er treg o.l, men vi hadde ikke det problemet og kan virkelig anbefale henne! Hun arrangerer bryllup i Postitano (det gjorde hun tidligere hvertfall). Ettersom hun bor i Roma var hun med oss hele dagen frem til middagen, noe som var helt supert. Vi giftet oss i en protestantisk kirke hvor hun var "oversetter", deretter dro vi og tok bilder og så var det middag på luksushotell/restaurant. PS,-det kan bli veldig varmt, så ta med det i betraktning når dere velger tidspunkt for vielsen... Vi giftet oss i slutten av juni på ettermiddagen og det var mer enn varmt nok hehe! Heldigvis hadde jeg "kort" brudekjole, så det hjalp meg jo litt. Lykke til, dere får det garantert helt fantastisk!! Hei:) Tusen takk for svar! Bare lurte på et par ting. Hvilken restaurant brukte dere? Var dere mange? Hvordan var prisene? Nok en gang; takk for at du tok deg tid til å svare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå