Gå til innhold

Ha ha:-) Hvem er det værst for?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Vi var på middag hos svigermor. Vi bor en times kjøring unna, det samme gjør det andre barnet hennes. Vi var nå alle invitert til henne på middag. 10 stk, små og store.

Så sier hu at det jo er ille at vi alle skal stresse inn til henne, den lange veien osv... Men så sktifter hun mening og sier at det jo er faktisk like stressende for henne å komme til oss!

Men jeg må flire da... Det er altså like ille at hun alene på stresse for å komme på middag til en av oss en time unna, som at vi må pakke reisesenger, bleier, melk, 4 voksne og 6 barn...

Men for all del, koselig å bli bedt på middag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, slitsomt er det vel for alle, men jeg må si jeg er glad ungene er så store at de er ferdige med bleier og reiseseng. Det er en gave når de kan spise og gå og klare seg selv!

Skrevet
Vi var på middag hos svigermor. Vi bor en times kjøring unna, det samme gjør det andre barnet hennes. Vi var nå alle invitert til henne på middag. 10 stk, små og store.

Så sier hu at det jo er ille at vi alle skal stresse inn til henne, den lange veien osv... Men så sktifter hun mening og sier at det jo er faktisk like stressende for henne å komme til oss!

Men jeg må flire da... Det er altså like ille at hun alene på stresse for å komme på middag til en av oss en time unna, som at vi må pakke reisesenger, bleier, melk, 4 voksne og 6 barn...

Men for all del, koselig å bli bedt på middag:-)

Man trenger ikke stresse hvis ikke man vil! ;)

Ta det heller som et kompliment om at dere tydeligvis virker rolige og avbalanserte selv med unger og utstyr på slep... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...