Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 #1 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva krever og/eller forventer du av din neste partner in life?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjetilstalker Skrevet 29. desember 2009 #2 Del Skrevet 29. desember 2009 En som er menneskelig med sine perfekte feil og selfølgelig en som ikke er fargeblind som ser ting i forskjellige farger, lys og vinkler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 29. desember 2009 En som er menneskelig med sine perfekte feil og selfølgelig en som ikke er fargeblind som ser ting i forskjellige farger, lys og vinkler Råtass!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss daisy Skrevet 29. desember 2009 #4 Del Skrevet 29. desember 2009 Hadde vært kjekkere Kjetil, om du også svarte på dine egne spørsmål i hvert nytt emne du lager. Nå sitter du bare å henter informasjon om alle andre! hehe! Mitt svar: jeg krever ikke noe, men forventer bl.annet at han må like hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 29. desember 2009 Hadde vært kjekkere Kjetil, om du også svarte på dine egne spørsmål i hvert nytt emne du lager. Nå sitter du bare å henter informasjon om alle andre! hehe! Mitt svar: jeg krever ikke noe, men forventer bl.annet at han må like hunder Jeg svarer ganske ofte litt lenger nede i trådene jeg, mener nå jeg selv i alle fall. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjetilstalker Skrevet 29. desember 2009 #6 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjetil vil ha en som liker å bli såpet inn i dusjen En som liker god elskov og ikke er altfor løs på tråden med tanke på ons. En som ikke er 180 eller høyere. En som er like nysjerrig som han. En som liker nettpoker En som liker biff med tilbehør En som liker å ta bilder Ja det er myemye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjetilstalker Skrevet 29. desember 2009 #7 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ble sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 29. desember 2009 Kjetil vil ha en som liker å bli såpet inn i dusjen En som liker god elskov og ikke er altfor løs på tråden med tanke på ons. En som ikke er 180 eller høyere. En som er like nysjerrig som han. En som liker nettpoker En som liker biff med tilbehør En som liker å ta bilder Ja det er myemye mer Ei over 180 hadde vært kjempeflott det da!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fan Skrevet 29. desember 2009 #9 Del Skrevet 29. desember 2009 Ei over 180 hadde vært kjempeflott det da!! :-)) :-)))))) Flotte greier det! :=)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå