Gjest Gjest_tiril_* Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Har noen erfaring med Yves Rocher? Rensekremer, dag/ nattkremer, peeling etc.. Jeg har blandingshud (både tørr og fet hud) og ikke så innmari god råd om dagen, så har fått tips om billige produkter som jeg ikke har noen erfaring med. Har nettopp handlet en del på internett, men burde kanskje søkt råd FØR jeg gjorde det...... Håper jo ikke jeg har kjøpt katta i sekken.. takk for svar.
pittie Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jeg utforsket endel YR når jeg hadde veldig dårlig råd selv. Produkter som skal være mot acne er bare tull. Tørker ut og er generelt fæle (renseproduktene, har ikke prøvd kremene), slik man burde forvente av billige produkter. For normal og sensitiv hud har de helt ok produkter derimot. Jeg har sensitiv kombo hud, og fikk ikke flere eller færre kviser av noen av produktene jeg prøvde, og reagerte ikke heller. Bortsett fra BIO kremene, herre alle småkvisene jeg fikk.. Calmille ansiktsvann anbefales Edit; Den rense greia jeg prøvde var for "ung hud". Fysj. Per i dag bruker jeg den til å mose klumpene i vaskepulverposen. Også bruker jeg ennå culture bio øyekremen. Den liker jeg ganske godt. Endret 30. desember 2009 av pittie
Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 har bare prøvd kroppsskrubben og fotskrubben. kroppskrubben er helt ok - ikke noe spesielt. fotskruben er kjempegod, men lukter litt "mann".
Gjest Lille my - 2nd Version Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Jeg liker Camille produktene. De passer bra for min type hud (i alle fall føler jeg det). Jeg har kombinasjonshud, normal i kinnene og litt fetere i T-sonen.
Gjest Borghild Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Har prøvd yves rocher jeg også og syns det var skikkelig dårlige greier. Hvorfor ikke bestille f.eks clinique på SN i steden? Det er ikke stort dyrere enn yves rocher og er bra.
Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor ikke bestille f.eks clinique på SN i steden? Det er ikke stort dyrere enn yves rocher og er bra. clinique er ikke bra! skikkelig sterke produkter.
Gjest Borghild Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Ikke de som er ment for tørr og sensitiv hud. Men de som er ment for fet og uren hud er drepen for de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Jeg liker Camille produktene. De passer bra for min type hud (i alle fall føler jeg det). Jeg har kombinasjonshud, normal i kinnene og litt fetere i T-sonen. Jepp. Bruker den samme serien selv (har normal/kombinasjonshud). Helt OK.
Gjest Raptuza Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Dusjoljen til YR er bra og rimeleg.
Perledrøm Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har kun prøvd Arnica-håndkremen. Den lukter nydelig, men gjorde ingenting for hendene mine. Synd, for den er så billig.
Gjest Borghild Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har kun prøvd Arnica-håndkremen. Den lukter nydelig, men gjorde ingenting for hendene mine. Synd, for den er så billig. Syns den luktet helt fryktelig jeg.
Perledrøm Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Syns den luktet helt fryktelig jeg. Ja, det er bra vi er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå