Gå til innhold

Midtimellom sommer/høst - vanskelig klestid!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som sliter med noen kaotiske klesskap for tiden??

Det er litt sommer, litt høst, litt varmt, litt kaldt... sukk... Jeg vil bruke den nye kåpen min, men det er egentlig for varmt, men så er det for kaldt til å bruke tynn jakke og skjørt og så... HJEELP - VÆRGUDER - BESTEM DERE NÅ DA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter spessielt når jeg går ut om morgenen, klokken syv i dag var det 5 grader ute! Må nok finne frem vantene snart ja... Brrrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er den beste tida på året å kle seg jeg!

Skjørt med strømpebukser under går fint, den lette høstkåpa passer bra, høyhalset ganser som ser fint ut...

Veldig fint :D

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter forferdelig! Spesielt her i Bergen, her vet man aldri hva slags vær det kommer til å bli, ikke sant Puff? :wink:

Det blir mye lag på lag; t-skjorte, kanskje en litt tynn sommeraktig strikkegenser (eller en hettegenser), og en bomullsblazer

(eventuelt en dongerijakke). Tar kanskje et tynt sjal i halsen, i tilfelle det blir kaldt.

Bruker ofte dongeribukser, og passer på å ha sko som passer hvis det blir varmt og jeg trenger å brette opp buksen (slik som i går).

Og selvfølgelig: en liten paraply er obligatorisk! :lol:

Hjalp det litt?

Har forresten blitt kjent med litt folk som nettopp har flyttet hit fra forskjellige deler av lander, og de er totalt forvirret over bergenværet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er en håpløs tid!!

Har kjøpt litt nye høstklær og gleder meg til å bruke dem, men foreløpig er det for varmt her på vestlandet :(

Ikke for det, man skal jo ikke klage på at sommeren varer lenge, men som som Puff the magic dragon sier så hadde det vært fint om værgudene kunne bestemme seg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg har en tendens til å enten ha for mye eller for lite klær, sjelden akkurat passe. Ingen av delene er å foretrekke. Har også kjøpt meg noen høst/vinterklær som jeg gleder meg til å begynne å bruke, men på den annen side vet jeg jo at man for mer enn nok tid til å bruke dem før sommeren igjen gjør sitt inntog neste år så det er kanskje ikke noe å lengte etter. Men det er vanskelig å kle seg riktig om dagen, absolutt.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ja, sliter med det! Og gleder meg til å shoppe (og bruke) nye høstklær! :D

Må jo kle på masse om morgenen for da er det kaldt og selv om det ikke blir sol så er det vær til skjørt og singlet og barbeint på jobben...

Løsningen er nok lag på lag ja - på med sko som tas av på jobben og skjorter/jakker over en tynnere topp og varm ytterjakke om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om høsten er støvletter, jeans og genser med tynn jakke/kåpe over standarden min. Av og til tynn lue, skjerf og hansker til.. (Lue UTEN dusk, for all del, uten dusk... Hater luedusk, det er søtt på unger, men ikke på voksne)

Synes strømpebukser er vanskelige jeg- finner aldri noen pene som jeg kunne tenkt meg å ha under et kort skjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til jeg kan kle meg i litt mer høstklær, er så lei sommerklærne mine nå. Det eneste jeg vil savne er sandalene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så lett nå nei.

Når jeg endelig har kledd meg godt og varmt fordi det er surt om mårran, blir det sol og altfor varmt for antrekket den dagen- og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...