Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #1 Del Skrevet 29. desember 2009 nå syns jeg liksom alle har sin egen shoppingdagbok, så da får vell bare jeg også skaffe meg det! dette er mest for min egen del, så jeg kan se hva og hvor mye jeg faktisk shopper. litt om meg: - femten år - jeg er grønn, så jeg shopper nokså lite - er svak for skjønnhetsprodukter, generelle ting med kinesisk print, notatbøker, ringer og armbånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 29. desember 2009 #2 Del Skrevet 29. desember 2009 Velkommen til shoppingdagbøkene. Gleder meg til å følge med på dine grønne kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #3 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) takk for deeet til jul fikk jeg nye weleda produkter. love! fuktighetskrem og ansiktsmaske fra mandelserien skal altså testes ut. innholdsfortegnelsen inneholder ingenting misstenksomt, produktet er altså økologisk og organisk. jeg er gæren etter ting som er økologisk og organisk, så det passer meg finfint! har du erfaring med weleda produkter? Endret 29. desember 2009 av mymlen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. desember 2009 #4 Del Skrevet 30. desember 2009 ville bare si at jeg har åpnet blogg! WWW.MYMLENS.BLOGG.NO om hudpleie og makeup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 2. januar 2010 #5 Del Skrevet 2. januar 2010 nå har jeg nettopp bestilt organic care body cream butter cocos fra dr. kadir! jaa! omtale kommer på bloggen min når jeg har fått prøvd den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 6. januar 2010 #6 Del Skrevet 6. januar 2010 i går var jeg på shopping, hurra! mymlen <3 januarsalg. jeg shopper best alene, så igår ble det altså alene. like greit egentlig. pga januarsalget fikk jeg jammen gjort et stort innkjøp. i hvert fall til meg å være - kinesisk planleggingsbok 2010 - ullgenser med stoor, deilig hals - sorte bukser - helsedeodoranten (andre som har prøvd denne?) - hårpynt med rosa blomst - herlig, fin blå lommebok - hampvott fra bodyshop aah, elsker de nye tingene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 7. januar 2010 #7 Del Skrevet 7. januar 2010 Velkommen velkommen! Jeg er ikke så veldig langt inni den organiske og økologiske verdenen, men det er sikkert lurt og sunt Har ikke prøvd Weleda, men leste at HC var fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå