Gå til innhold

Kunne du ha falt for en stygg person pga. en flott personlighet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne det iallefall. eller, jeg må ikke synes at han er stygg, men at andre ser på han som det er greit

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Nei.

Tiltrekning har mye å si, om jeg hadde syntes han var stygg så hadde det ikke gått. Men mindre pen i mine øyne kan være kjekk i noen andres, så bra vi har forskjellig smak :)

Skrevet

Nå har vi vel forskjellige preferanser på hva som er stygt/pent - og jeg tror vel veldig sjelden jeg synes noen er direkte stygge.

Noen er opplagt pene (i mine øyne - ikke nødvendigvis i andres)og noen er mindre tiltalende enn andre men ikke direkte stygge.

Men ja - jeg er ikke så voldsomt opphengt i utseende, og faller sjelden for noen bare pga det jeg ser. Må bli nærmere kjent med fyren før jeg i det hele tatt kunne falle for ham - så jeg kunne nok helt klart falt for en mann med flott personlighet.

Skrevet
Jeg kunne det iallefall. eller, jeg må ikke synes at han er stygg, men at andre ser på han som det er greit

Man kan ofte lure når man ser et par i sammen, så hadde det virkelig vært helt greit om "alle de andre" så ham som stygg, bare ikke du??

Skrevet

Det kunne godt hendt det. Men det hele avhenger av hvilken type stygg. Sykelig overvektig stygg, ikke en sjanse i helvete.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
...eller betyr utseende mer enn alt?

Om jeg ikke finner mannen attraktiv (subjektivt altså: min smak), så hjelper det meg ikke at han har en veldig flott personlighet.

Jeg må nok like både utseendet og det som kommer fra hjernen: da mener jeg kombinasjonen.

Jeg kan jo like person x, mens en venninne av meg kanskje synes han virker kjedelig. Så hva jeg synes er "kjekk fyr" behøver ikke betyr at han er Pikenes Jens. Eller Jens Pikenes.

Skrevet (endret)

Nei, jeg må like både personligheten og utseende. Jeg kunne ikke hatt sex med en jeg ikke fant attraktiv, og jeg kunne ikke vært sammen med en som jeg ikke fant interresant.

Endret av Maxtor
Skrevet
...eller betyr utseende mer enn alt?

Utseendet betyr ikke alt, men en direkte stygg person hadde jeg nok ikke falt for.

Allikevel har jeg falt for personer, som sikkert ikke har vært kjempe kjekke, men som har vunnet seg utrolig pga sjarm og personlighet.

Skrevet
Nei, jeg må like både personligheten og utseende. Jeg kunne ikke hatt sex med en jeg ikke fant attraktiv, og jeg kunne ikke vært sammen med en som jeg ikke fant interresant.

Selv mener jeg at til og med temmelig tilsynelatende fæle personer kan bli svært vakre med en ordentlig fin personlighet og varme glade og oppriktige smil og latterkuler. Er dette helt toskete av meg?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Selv mener jeg at til og med temmelig tilsynelatende fæle personer kan bli svært vakre med en ordentlig fin personlighet og varme glade og oppriktige smil og latterkuler. Er dette helt toskete av meg?

Vel, jeg ser ikke sjarmen.

Du må jo bare gjøre som du vil, hver sin smak!

Skrevet

Mange som ikke nødvendigvis er noe fruktfat vinner seg jo veldig ofte pga personlighet, sjarm, smil osv. Så nei, helt toskete er det vel ikke.

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Tydeligvis ikke. Jeg ble en gang dumpa til fordel for ei stygg ei.

Bare så det er sagt, Han syntes heller ikke selv at hun var noe pen

Endret av Bianca26
Skrevet
Tydeligvis ikke. Jeg ble en gang dumpa til fordel for ei stygg ei.

Bare så det er sagt, Han syntes heller ikke selv at hun var noe pen

Kanskje var du den heldige tross alt...?? Hvem vet! :-))

Gjest Bianca26
Skrevet
Kanskje var du den heldige tross alt...?? Hvem vet! :-))

Ja du sier noe:) Har en bra kjæreste nå iallefall

Skrevet
Ja du sier noe:) Har en bra kjæreste nå iallefall

Ja, se der....!!!! ;-))))

Skrevet

Det er mer sannsynlig at jeg ville falt for en med stygt utseende, enn for en med stygg personlighet.

Skrevet

Nei. Jeg kunne ikke ordentlig falt for en person som jeg ikke syntes var attraktiv.

Jeg har gått fra forhold pga at den fysiske tiltrekningen ikke var der overhodet, jeg gikk da inn i dette forholdet maange år tidligere og trodde da at utseende ikke var så viktig.

Men det var det, dessverre.

Neste gang jeg går inn i et forhold må han være attraktiv FOR MEG. Hva andre syns spiller ingen rolle.

Gjest Bianca26
Skrevet
Det er mer sannsynlig at jeg ville falt for en med stygt utseende, enn for en med stygg personlighet.

Trenger man å være stygg for å ha en god personlighet?

Skrevet
Trenger man å være stygg for å ha en god personlighet?

De vakreste personene har ofte hatt et altfor lettlevd og godt liv for å ha en tilstrekkelig lærdom og et godt nok grunnlag for å tilegne seg en virkelig fin prsonlighet, men svaret er så klart nei.

Spørsmålet var dog om man kunne akseptere å falle for en stygg person med en virkelig flott personlighet, altså ikke noe enten eller, men et helt klart hvis-om-at/dersom-at. :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...