Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 #1 Del Skrevet 29. desember 2009 Mange single i dag lever tilsynelatende livet ut med mye tjo hei og hopp og sprell. Hvor lenge har du vært ledig, og har du det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #2 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det kult å lage tråder? Hvor mange har du lagt i dag? Og gjør du dette i stedet for å leve livet utenfor kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. desember 2009 #3 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det kult å lage tråder? Hvor mange har du lagt i dag? Og gjør du dette i stedet for å leve livet utenfor kvinneguiden? Jeg er glad Kjetil lager tråder! Da har jeg noe å gjøre! Jeg har vært fysisk ledig i 3,5 mnd, og psykisk ledig.....gi meg noen måneder til Det er kulere å være singel og småtrist fordi man savner en å være glad i, enn det å være i forhold og småtrist fordi man savner at noen er glad i deg (mener jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er glad Kjetil lager tråder! Da har jeg noe å gjøre! Jeg har vært fysisk ledig i 3,5 mnd, og psykisk ledig.....gi meg noen måneder til Det er kulere å være singel og småtrist fordi man savner en å være glad i, enn det å være i forhold og småtrist fordi man savner at noen er glad i deg (mener jeg). Jeg forstår hva du mener. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det kult å lage tråder? Hvor mange har du lagt i dag? Og gjør du dette i stedet for å leve livet utenfor kvinneguiden? Dette er helt off-track, men det jeg gjør mest online er faktisk å spille nettpoker. Så vet du det. :-) Har vel startet tre-fire tråder i dag, men når jeg ikke finner noe kult å svare på så hvorfor ikke...?? Jeg er mye på nett, og jeg gjør mye på nett, og mye utenom bare her. :-) Men diskusjoner om brukere er jo tydeligvis ikke lov her, og blir slettet fortløpende, så bedre å holde seg til tema kanskje...?? Ha en flott aften! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. desember 2009 #6 Del Skrevet 29. desember 2009 Mange single i dag lever tilsynelatende livet ut med mye tjo hei og hopp og sprell. Hvor lenge har du vært ledig, og har du det fint? Hva med deg selv, står det bra til i ivrigland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 29. desember 2009 Hva med deg selv, står det bra til i ivrigland? Jeg har aldri vært i ivrigland. Har i alle fall ikke hatt noe passtempel der i fra så langt jeg kan se... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. desember 2009 #8 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har aldri vært i ivrigland. Har i alle fall ikke hatt noe passtempel der i fra så langt jeg kan se... :-)) Såvidt jeg kan se reiser du på fritt innpass. God reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 29. desember 2009 Såvidt jeg kan se reiser du på fritt innpass. God reise! Åhhh, så positiv og snill du er!! Tusen mange hjertelige varme takk!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 29. desember 2009 #10 Del Skrevet 29. desember 2009 Har vært singel siden januar. Har det egentlig veldig, veldig bra! Men er en jeg vil ha.. Kanskje det endelig skal funke for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. desember 2009 #11 Del Skrevet 29. desember 2009 Vært singel side oktober. Det er ikke spesielt kult og det er ikke spesielt ukult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 29. desember 2009 #12 Del Skrevet 29. desember 2009 Å være singel er nesten like kult som ikke å være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxylady Skrevet 29. desember 2009 #13 Del Skrevet 29. desember 2009 Vært singel i 3 år til sommeren. Kult er det vel ikke, men bedre enn å være i et dårlig forhold:-) Når man har passert to år som singel begynner man å trives , så pass dere;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 30. desember 2009 #14 Del Skrevet 30. desember 2009 Hmm, tricky spørsmål. Det er deilig fordi jeg kan gjøre det jeg vil, når jeg vil. Jeg kan dyrke jobb, hobbyer, ha de vennene jeg har, og det er ikke noen (andre enn foreldrene mine) som har meninger om alt. Jeg kan jobbe så mye jeg vil, uten å få dårlig samvittighet for at noen sitter hjemme og venter på meg. Det er kjipt fordi jeg savner noen jeg kan dele alt med. Som er unikt interessert i meg, er glad i meg, og som jeg vet er der for meg no matter what. Og som jeg kan føle det samme tilbake for. Det er en fin følelse. Jeg har vært singel i 10 måneder. Vi prøvde igjen en periode i sommer/høst (5-6 uker), men offisielt er det 10 måneder. Singellivet er greit, og jeg gidder ikke å bli sammen med whoever bare for å ha kjæreste. Det må være en jeg har tro på en fremtid sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. desember 2009 #15 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har vært singel siden januar. Jeg har hatt det veldig bra, men er kanskje ikke så rart etter 10 år sammen med verdens største baby. Så har jeg virkelig kost meg, fått gjort alt jeg ønsker og ikke minst startet å finne mer og mer tilbake til meg selv. Så det har vært veldig godt. Men nå er jeg skikkelig på flørtern med en, og denne gangen håper jeg virkelig det blir noe mer. Har jo hatt noen menn dette året, men det har mer vært pulekompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 30. desember 2009 #16 Del Skrevet 30. desember 2009 Veeeeeldig nytt for mitt vedkommende, men så langt føler jeg meg mer komplett enn på lenge. Vil være singel en stund. I et forhold må man gi og ta, nå har jeg gitt så mye at jeg bare vil ta (altså gi til meg selv) en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente28_* Skrevet 30. desember 2009 #17 Del Skrevet 30. desember 2009 Har aldri vært i et seriøst forhold jeg... Men har hatt flere nesten-kjærester der vi har hatt et trofast "forhold", men av en eller annen grunn har jeg alltid trekt meg når det har blitt mer seriøst, av grunner typen rar latter eller skeiv storetå.... Jeg har blitt ekstremt kresen på personlighet, og vil gjerne også ha de kjekkeste. Jeg er ca 30kg overvektig, og da er de kjekkeste utenfor rekkevidde...:/ Kommer til å dø alene og ensom om jeg ikke minsker på kravene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 30. desember 2009 #18 Del Skrevet 30. desember 2009 Ja SELVFØLGELIG er det kult å være singel, spesielt for oss som ville UT av forhold...... Da bestemmer man sjæl, ikke sant ??? Ledig i mange måneder hittil og det er fritt og behagelig, men selvfølgelig vil behovet om en kvinne melde seg......jeg tror det igrunn. Anyway...singeltilværelsen er behagelig enn så lenge og det er mange flotte kvinner der ute......jeg tror ikke det blir altfor mange år som singel ihvertfall. Er nok en mann for DEN RETTE egentlig. Får jeg benytte anledningen til å ønske alle flotte single damer der ute ET RIKTIG GODT NYTT ÅR ! Måtte hell og lykke være med dere i søken etter den rette .......ja, til alle her på singelforumet egentlig.....2010 blir dritbra !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 30. desember 2009 Veeeeeldig nytt for mitt vedkommende, men så langt føler jeg meg mer komplett enn på lenge. Vil være singel en stund. I et forhold må man gi og ta, nå har jeg gitt så mye at jeg bare vil ta (altså gi til meg selv) en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2009 #20 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva er singel? Litt avhengig av definisjon så har jeg enten vært singel hele livet (ikke samboer) eller jeg har vært singel i 5 år (siden siste forhold). Jeg synes ikke det er spesielt kult, men heller ikke u-kult . Det er bare sånn det er. Trives godt med å bo alene, men det er jo koselig å være to innimellom også. Savner innimellom å ha noen å tilbringe søndagsmorgenene sammen med. (Note to self: finne mann som er ihuga særboer, eller har jobb med mye reising). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå