Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 (endret) .... Endret 26. mars 2010 av Twinkle*
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Jeg skal ikke engang PRØVE å si noe om hva som skal, bør, må gjøres med det der. Men en gynekolog vet garantert råd! Og en fødsel gjør nok susen tenker jeg.
Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Og en fødsel gjør nok susen tenker jeg. Ikke nevn det en gang!
Sequax Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Du har sikkert prøvd, men hva med masse glidemiddel ?
Skyld Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Henger meg på her i håp om gode svar da jeg sliter med noe av det samme, men heldigvis i mindre grad.
Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2009 (endret) .. Endret 26. mars 2010 av Twinkle*
Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2009 (endret) ... Endret 26. mars 2010 av Twinkle*
Sequax Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Har nok prøvd ja. Og det hjelper på,men Men takk for tips! Bare hyggelig! Har du snakket med fastlegen om problemet ditt ? Kanskje hun/han har noen gode råd ? Det virker som om du ikke er alene i dette, så det er kanskje vanligere enn du tror ?
Skyld Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Hjelper vel litt på å vite at det er flere i samme båt ja Men også kjipt å vite at du sliter mer enn meg, da jeg syntes jeg hadde det ille nok.
Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2009 (endret) ... Endret 26. mars 2010 av Twinkle*
Sequax Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Nei,har ikke nevnt det før,men skal som sagt til legen om 2uker så skal ta det opp da. Var hos legen idag,men hadde ikke hatt tid til å dysje eller noe før,og var redd hun kom til å si "Av med trusa!" hvis jeg nevnte det
Skyld Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 "Godt" å vite at jeg ikke er helt alene. Er det slik at du vurderer å gå til legen? Godt du ikke sliter med det like mye som meg! Edit: La til noe. Nuh vel, jeg har nevnt det en gang for fastlegen, for ca 1 år siden, men fikk beskjed om at siden jeg da kun hadde vært seksuelt aktiv i et år så kunne ikke skjedeåpningen forventes å være så "tøyelig" ennå. Skal til gynekolog om en mnd for rutinesjekk og skal ta det opp igjen da tenker jeg meg. Har ikke forbedret seg noe særlig.
snusmumriken Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 meg og særlig måten du beskriver starten på kjenner jeg meg igjen i! For meg ble det bedre av å bruke MENGDER glidemiddel, plus at jeg har etterhvert funnet ut noen stillinger etc som er bedre og værre...har dere merket noe til dette? (med stillinger)
Ethereal Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 Har samme problemet, men begynner ikke å blø. Bare jævlig vondt akkurat når han presser den inn de første gangene.
Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2009 meg og særlig måten du beskriver starten på kjenner jeg meg igjen i! For meg ble det bedre av å bruke MENGDER glidemiddel, plus at jeg har etterhvert funnet ut noen stillinger etc som er bedre og værre...har dere merket noe til dette? (med stillinger) Har samme problemet, men begynner ikke å blø. Bare jævlig vondt akkurat når han presser den inn de første gangene. Har dere nevnt noe til lege?
Gjest Samme problem! Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 Jeg sliter også med det samme... Var hos gynekolog for ca 1 år siden.. Hun sa at det kom av at jeg ikke hadde så store ytre (eller indre) kjønnslepper, slik at disse ikke holdt helt på fuktigheten eller noe sånt.. Da var det lett å bli sår eller sprekke opp under samleie.. Hun anbefalte meg å bruke babyolje eller lignende til å smøre på om morningen etter man har vasket seg og etter dusj osv.. Dette hjalp faktisk ganske bra Har vært litt sløv med dette i det siste, men jeg har mindre vondt.. Nå er det kun litt i begynnelsen.. Føles bare som om jeg er utrolig trang.. Og går fort over.. Skal prøve å fortsette med oljen fremover
Twinkle* Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #17 Skrevet 30. desember 2009 (endret) ... Endret 26. mars 2010 av Twinkle*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå