Gå til innhold

Charlotte Thorstvedt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun snakker veldig forståelig, men må lære seg kj-lyden. Det heter kjole, kino, kjøtt, ikke skjole,skjino, skjøtt.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet
Hater når folk med slike uforståelige dialekter skal være programledere. Hun er en helt ok programleder, men passer helt klart ikke til x-factor.

Og jeg synes det er utrolig befriende å høre en programleder tørre snakke dialekten din uten å legge om til såkalt "pent". Hun skal virkelig ha skryt for å holde på dialekten din som hun gjør til tross for så mange år i utlandet.

Skrevet

jeg synes også hun var KJEMPE flink på MTV, derfor ble jeg så skuffet da jeg så henne på x-factor. Jeg hadde forventet at hun skulle gjøre en kjempe bra jobb, siden hun gjorde det så bra på MTV. Men hun rotet det virkelig til, det var rett og slett helt forferdelig å høre på henne, og det at hun så så falsk ut var kanskje det verste. Men det går godt ann at hun hadde klart mgp kjempe bra ;)

• Liker 1
Gjest Gjest_Sol79_*
Skrevet

Iht dagens VG så har hun fått programlederjobb i Radio1 Hits. Jeg syns hun var veldig flink på MTV, men hun ble på en måte helt feil i X-Faktor-konseptet. Hun har ikke den type sjarm. Hun blir helt sikkert flink på radio. Jeg liker dialekten hennes. :)

Skrevet
Heller 10 Charlotter enn 1 Harald og 1 Thomas - DE er vel de mest slitsomme programlederne som har vist seg på TV. Skulle ikke tro de hadde kommet i puberteten enda.

Synes Charlotte Thorstvedt har fått masse ufortjent dårlig kritikk etter programlederjobben - nærmest mobbing, vil jeg si når enkelte beskylder henne for de lave seertallene.

Synes også det er merkelig at årets programledere i "Skal vi danse" ikke har blitt kritisert for jobben de har gjort .. Den var vel så langt under pari som det går an å komme. Det nytter ikke å ha sjarm når man stotrer og snakker feil omtrent hele tiden.

Thomas og Harald er jo så skjønne!

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet
Iht dagens VG så har hun fått programlederjobb i Radio1 Hits. Jeg syns hun var veldig flink på MTV, men hun ble på en måte helt feil i X-Faktor-konseptet. Hun har ikke den type sjarm. Hun blir helt sikkert flink på radio. Jeg liker dialekten hennes. :)

Hun kommer til å gjøre en kjempejobb. Det er ikke mange jenter på hennes alder som vet så mye om musikk som hun gjør - og jeg må si jeg ble utrolig overrasket både av hennes musikk-smak og ikke minst hennes kunnskaper om all slags musikk ..

Thomas og Harald er jo så skjønne!

Jeg synes de er alldeles grusomme .. rett og slett forferdelige. Blir enda kvalmen av den gangen de stilte nakne på scenen .. uffameg for noen pr-kåte idioter.

Skrevet

Jeg synes Charlotte Thorstvedt er kjempeflink. Jeg tror det var hele X-Factor-opplegget som floppet, for jeg syntes hele programmet etterhvert ga en flau smak i munnen. Dommerne var da mye mer falske og innøvde enn frk. Thorstvedt... Dessuten er hun enda så ung og har masse å lære. Jeg synes hun er flink og jeg tror det er veldig vanskelig å passe på alt til enhver tid når man er på TV. Det går utrolig fort, man skal hele tiden være "på" og ikke gjøre noe feil, for da får man jo høre det... Dorthe Skappel var i sin tid helt skandale i God kveld, Norge, hun har jo kommet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...