Gå til innhold

Charlotte Thorstvedt

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. etter Xfactor-floppen?

Jeg har vridd meg i stolen hver gang jeg har sett innom Xfactor, og syns det er helt utrolig at hun i det hele tatt kom til å få den jobben til å begynne med. Syns det er vanskelig å se for seg at TV2 gir henne en tilsvarende jobb igjen? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg håper ikke det. Frk Thorstvedt er en rutinert personlighet for å si det slik, altfor rutinert. Hun tok alt med stor ro, "visste" alltid hva hun skulle si og gjøre, og hvordan hun skulle te seg ellers. Det var lite personlige trekk ved hennes TV personlighet, om du skjønner hva jeg mener? Var liksom slik at hun hadde noen fast uttrykk for hver siutasjon, og ingenting kom overraskende på henne. Det ble så normalt for henne, at det ble kjedelig for oss.

Skrevet

Nei det håper jeg virkelig ikke! Jeg mistet jo hele gleden av x-factor pga henne.. Hun er en veldig fin dame, og hun er flink på tv i noen situasjoner, men ABSOLUT ikke som programleder! Jeg fikk lyst til å slå av tvn hver gang hun åpnet munnen. Alt virket så falskt, og det var de samme kommentarene hun kom med hveeer gang.. :o

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Heller 10 Charlotter enn 1 Harald og 1 Thomas - DE er vel de mest slitsomme programlederne som har vist seg på TV. Skulle ikke tro de hadde kommet i puberteten enda.

Synes Charlotte Thorstvedt har fått masse ufortjent dårlig kritikk etter programlederjobben - nærmest mobbing, vil jeg si når enkelte beskylder henne for de lave seertallene.

Synes også det er merkelig at årets programledere i "Skal vi danse" ikke har blitt kritisert for jobben de har gjort .. Den var vel så langt under pari som det går an å komme. Det nytter ikke å ha sjarm når man stotrer og snakker feil omtrent hele tiden.

Gjest Borghild
Skrevet

Håper da virkelig ikke det. Masete kjerring! :kaklehone: og helt utrolig falsk. :spy::spy::spy:

Skrevet

Jeg frykter at hun er en het kandidat til programlederjobben i Grand Prix. Hun er akkurat en sånn type som pleier være det internasjonalt. Ser allerede for meg at hun roper "hellooooo Euuuuroope!!"... Huff. Men da får hun jo i det minste ikke brukt den dialekten som egner seg så lite på tv... hun er vel bra i engelsk vil jeg tro.

Skrevet
Heller 10 Charlotter enn 1 Harald og 1 Thomas - DE er vel de mest slitsomme programlederne som har vist seg på TV. Skulle ikke tro de hadde kommet i puberteten enda.

Synes Charlotte Thorstvedt har fått masse ufortjent dårlig kritikk etter programlederjobben - nærmest mobbing, vil jeg si når enkelte beskylder henne for de lave seertallene.

Synes også det er merkelig at årets programledere i "Skal vi danse" ikke har blitt kritisert for jobben de har gjort .. Den var vel så langt under pari som det går an å komme. Det nytter ikke å ha sjarm når man stotrer og snakker feil omtrent hele tiden.

Jeg ELSKER Thomas og Harald, senkveld er et supert program! :Hehe:

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet
Jeg ELSKER Thomas og Harald, senkveld er et supert program! :Hehe:

Smak og behag kan ikke diskuteres. Jeg synes de er grusomme og jeg blir enda flau når jeg tenker på deres innsats som programledere for Spellemannsprisen .. er det mulig å drite seg sånn ut?

Skrevet

jeg håper vi slipper mer X-factor, Idol, norske talenter og alle lignende program. De har så til de grader utspilt sin rolle!

Skrevet
Jeg frykter at hun er en het kandidat til programlederjobben i Grand Prix. Hun er akkurat en sånn type som pleier være det internasjonalt. Ser allerede for meg at hun roper "hellooooo Euuuuroope!!"... Huff. Men da får hun jo i det minste ikke brukt den dialekten som egner seg så lite på tv... hun er vel bra i engelsk vil jeg tro.

Hahhahah, uff, det ser jeg for meg og. Nei, håper vi slipper det altså!

Skrevet

det er merkelig å se henne på brunogblid-reklamer... hun er jo ikke brun lenger! :enig:

Gjest brutal_mann
Skrevet
jeg håper vi slipper mer X-factor, Idol, norske talenter og alle lignende program. De har så til de grader utspilt sin rolle!

Signerer med feite bokstaver!

Skrevet

Kan jo hende de kunne funnet på å gi henne andre programmer også.

Skrevet

Kan ikke begripe?? Har noen av dere noengang sett henne på MTV? Hun var driitflink, og hun følte seg nok hakket mer komfortabel i England, så jeg tror at hun i en MGP-situasjon hvor hun får snakket britisk, vil være den beste kandidaten for det i hele Norge. Hun snakker som en innfødt. Og dessuten synes jeg hun var kjempeflink på x-factor, ville dere gjort det noe bedre? Hun var sikkert nervøs og litt "overforberedt", det var jo hennes første jobb på tv i Norge, men klart, noen misunnelige idioter der ute skal det alltid være :)

• Liker 1
Skrevet

Helt enig og jeg er for en gangs skyld enig med brutal_mann!

Det har jo vært så mange sånne konkurranser at vinnerene går fortere og fortere i glemmeboka for min del. Er liksom ikke så stas med vinneren av Idol omgang nr 100...

Gjest Gjest_Mathilda_*
Skrevet
Kan ikke begripe?? Har noen av dere noengang sett henne på MTV? Hun var driitflink, og hun følte seg nok hakket mer komfortabel i England, så jeg tror at hun i en MGP-situasjon hvor hun får snakket britisk, vil være den beste kandidaten for det i hele Norge. Hun snakker som en innfødt. Og dessuten synes jeg hun var kjempeflink på x-factor, ville dere gjort det noe bedre? Hun var sikkert nervøs og litt "overforberedt", det var jo hennes første jobb på tv i Norge, men klart, noen misunnelige idioter der ute skal det alltid være :)

Helt enig med deg, jo flere av innleggene jeg leser i denne tråden, jo mer sikker er jeg på at det skyldes ren og skjær misunnelse.

Hun har prestert langt mer enn programledere i tilsvarende programmer når vi tenker på at dette var første gang, hun ledet det hele alene og hennes unge alder.

Når brunfarge og dialekt skal brukes mot henne så sier det mer om dere.

Skrevet
Helt enig og jeg er for en gangs skyld enig med brutal_mann!

Det har jo vært så mange sånne konkurranser at vinnerene går fortere og fortere i glemmeboka for min del. Er liksom ikke så stas med vinneren av Idol omgang nr 100...

haha ja enig. alle de som vinner eller er med på slike konkurranser går fort i glemme boka. snart er alle som var på x-factor glemt :)

Skrevet

Frøken Thorstvedt ser ut til å være en veldig intelligent ung dame. Mulig at hun ikke kler den typiske programlederen for et program som X - Factor, men som en over nevnte , jobben hun gjorde i MTV er uvurderlig! Tror ikke vi har en norsk tv-person som kunne snakket like bra engelsk/utført jobben like bra. Så ja, jeg håper at hun blir programleder for Grand Prix! Da ville vi i det minste presentert Norge på en måte slik at resten av verden hadde forstått oss.

Skrevet (endret)

Hater når folk med slike uforståelige dialekter skal være programledere. Hun er en helt ok programleder, men passer helt klart ikke til x-factor.

Endret av Julebrus
Skrevet
Hater når folk med slike uforståelige dialekter skal være programledere. Hun er en helt ok programleder, men passer helt klart ikke til x-factor.

JA, for all del, la oss slippe annet enn Oslo-folk på TV og i radio :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...