Gå til innhold

Det trekker fra vinduene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet inn i en lelighet som er veldig fin. Men den er gammel, og nå når det er kaldt kjenner jeg hvor mye det trekker fra vinduene!

Dette blir jo fort dyrt i strøm...

Er det noen som har tips til om det finnes noe å "isolere" vinduene med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har flyttet inn i en lelighet som er veldig fin. Men den er gammel, og nå når det er kaldt kjenner jeg hvor mye det trekker fra vinduene!

Finnes noen kjekke ruller med "gummilister" å få kjøpt på feks Claes Ohlson til å lime rundt karmen.

Spør der du kjøper hvordan det gjøres. Er såre enkelt, og kan spare deg for mye trekk

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135183318

Skrevet

Du får slike isolasjonstaper på de aller fleste byggevarehus. OBS Bygg, Maxbo osv.

Gjest Eurodice
Skrevet

Tetningslister. Jeg antar at det er dette de to andre har har ment også, men bruker andre betegnelser.

Skrevet

Eller vinduskitt? Kommer an på hvor du vil tette. Det kan nemlig trekke fra lister også, det gjør det i huset til min bestemor.

Gjest bare bea
Skrevet

Hos meg trekker det fra stikkontaktene, men jeg antar at da er det bare å plugge i divserse apparaturer O_o

Skrevet

Tetningslister slik de andre beskriver, tykke gardiner hjelper også å dempe trekk.

Skrevet

Kan hende vinduene er punkterte om de er gamle, 2 av våre stuevinduer er det, og sofaryggen som står mot dem er iskald,

må nok skiftes, ja! Og da vil du nok spare en del strøm også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...