Gjest ts Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Har noen få disneyfilmer på dvd, men har lyst å ha alle i samkingen etterhvert. per dags dato har jeg kun dvd-spiller. Men siden det har kommet blue-ray, betyr det at dvd filmer vil gå ut etterhvert, sånn som vhs gjorde da dvd kom? Går vel an å kjøpe kombinert dvd og blue-ray spiller, kanskje? kjedelig å bruke mase penger på noe som jeg ikke kan bruke om noen år. Hva mener dere?
Gjest Maxtor Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Bluray spillere kan spille vanlige dvd'er også =)
Max Magnus Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Har noen få disneyfilmer på dvd, men har lyst å ha alle i samkingen etterhvert. per dags dato har jeg kun dvd-spiller. Men siden det har kommet blue-ray, betyr det at dvd filmer vil gå ut etterhvert, sånn som vhs gjorde da dvd kom? Går vel an å kjøpe kombinert dvd og blue-ray spiller, kanskje? kjedelig å bruke mase penger på noe som jeg ikke kan bruke om noen år. Hva mener dere? BluRay vil mest sannsynlig ta over for DVD etterhvert. Hvor lang tid det tar er bare synsing uansett hvem du spør. Det som er viktig å vite er at foreløpig tar BluRayspillere også DVDer uten problem. Kjøp det du har lyst på/råd til, men ikke gidd å bruk penger på en ny BluRayspiller nå dersom du har en relativt ny og fungerende DVDspiller fra før. Teknologien er ikke så rask...
Gjest Maxtor Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Pluss man kan jo strengt tatt beholde dvd spilleren selv bare for disneyfilmene om man ønsker det. Har enda VHS spiller i huset =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå