Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 i det siste har jeg begynt å interesere meg veldig for økologiske og organiske skjønnhetsprodukter, etter å ha lest "grønn og skjønn" (anbefales på det sterkeste!) har hørt utrolig mye om merket REN. både positive og negative saker, riktignok. trenger en bodylotion, og tenkte kanskje at Grapeseed, Jojoba and Shea Butter Body Cream kan være noe for meg? har helt normal hud. har du erfaringer med REN?
*Joyce* Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Opptil flere tråder om REN her fra før av, men jeg er strålende fornøyd med produktene deres, har brukt dem i snart 4 år, tror jeg. Først og fremst ansiktspleie, men har prøvd en del kroppspleie derfra også. Kjøpte i England før det ble lett tilgjengelig her til lands. Jeg bruker stort sett produktene for sensitiv hud. Den bodylotionen du nevner er god, men på meg trekker den litt sent inn. Jeg er derimot veldig begeistret for denne, selv om den er litt dyr. Oljer funker veldig bra på min hud.
Gjest mymlen Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Opptil flere tråder om REN her fra før av, men jeg er strålende fornøyd med produktene deres, har brukt dem i snart 4 år, tror jeg. Først og fremst ansiktspleie, men har prøvd en del kroppspleie derfra også. Kjøpte i England før det ble lett tilgjengelig her til lands. Jeg bruker stort sett produktene for sensitiv hud. Den bodylotionen du nevner er god, men på meg trekker den litt sent inn. Jeg er derimot veldig begeistret for denne, selv om den er litt dyr. Oljer funker veldig bra på min hud. takk! er denne for sensitiv hud? jeg har ekstremt sensitiv hud i ansiktet, men vil tro jeg har normal hud på kroppen.
*Joyce* Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 takk! er denne for sensitiv hud? jeg har ekstremt sensitiv hud i ansiktet, men vil tro jeg har normal hud på kroppen. "For all skin types", står det på den. Jeg tåler også mer på kroppen enn i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå