Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en uke klarte jeg ha sex med exen min, som har fått ny dame (hyler for han røpet seg og vi hadde sex i sommer uten at de var sammen og da ville han ha meg()

Så har jeg klart å surre det til med en som har dame og nå går ryktene om at dama har tatt vinden pga meg, men jeg har ikke sagt noe...og håper det blir bra igjen med dem.

Så her sitter jeg. Trollemor selv.

Får man skjegg av sånt?

Han som har dame vil ha meg, og eksen sa at han egentlig vil ha meg (jeg som ble iskald og gjorde det slutt finito)

Det jeg ikke taklet var at han faktisk drev dobbeltspill- meg og den nye dama.

Hun ringte meg og spurte om vi hadde knullet. Jeg ble helt stum, men så kom jeg til meg selv og sa at selfølgelig ikke.

Jeg burde jo sagt at han har vært utro i begge ender.

Som en slags trøst søkte jeg en annens armer, og nå vil han gjerne komme etterpå men jeg har mista lysta helt.

Han har jo dame han også. Engang var jeg også en dame, og ble utsatt for løgn.

Jeg må riste på hodet.

Gale mannfolk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_SKOGSTJERNE_*
Skrevet

Skjerping......Stå for det du har gjort og ikke gjør det igjenn.

Det er ikke mye glede å høste av den smerte man påfører andre. Er så drittlei av å høre folk komme med dårlige unskyldninger for utroskap som de selv med åpne øyne har utført. Det at man selv har opplevd å bli utsatt for utroskap bør virke som en faktor som stanser en i å påføre andre det traume man har blitt påført selv...... ikke unskylder at man begår en lignende handling selv.

Nei fra meg får du ingen trøst......du visste bedre men dreit i det ettersom det ikke rammet deg selv.

Skrevet

Jeg har rotet en masse selv, men passer på å få ryddet litt en gang i mellom innen det liksom bare blir altfor ille... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...