Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er halvlangt, og typisk nordisk med veldig mange hårstrå og nesten ikke antydning til fall. Fargen er kjedelig "museblondt", så jeg lysner det ca. annenhver måned. Nå om vinteren er håret knusktørt og veldig statisk, og jeg skulle hatt en hårkur som passer håret mitt. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og samme hårtype som deg, og jeg vil på det sterkeste anbefale Redken sine produkter.

Jeg veksler mellom All Soft og Color Extend. Og jeg bruker shampo, balsam og hårkur - veldig fornøyd.

Redken er ganske dyrt, men jeg kjøper det på www.lookfantastic.com

Skrevet

Takk for svar. Jeg bruker allerede Redken shampoo og balsam, men vil gjerne ha konkrete forslag til hårkur/maske. Noen andre?

Skrevet

da kan Bjør Axen sin repairkur være fin, siden den gir fuktighet, samtidig som den har litt proteiner som er fint om du lysner håret ditt regelmessig :) Kremet og rik kur som etterlater håret silkemykt og sterkt!

Aussie sin 3 minutterskur er også veldig god om du bare vil ha ekstra fuktighet nå om vinteren, og john frieda sin frizz ease kur. (jepp, har alle tre, er så vidt plass til meg selv i dusjen, jeg har så masse annet der :P)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg elsker de fra L´oreal Proffesional. Bytter på å bruke den gule (repair), lys lilla (liss extreme) og rosa (vitamino color)

Skrevet

Takk for tips! :smilbla:

Hvor handler du produktene dine? (Flere enn deg som allerede har fyllt opp hele vinduskarmen i dusjen med alle produktene sine... Samboer får aller nødigst plass til shampooen sin. :fnise:)

Gjest Borghild
Skrevet

Hehe jeg har fylt opp både vinduskarm, skap og alt! Sambo har såvidt plass til shampo, deo og parfyme! Hoho! Jeg handler mye på Esthetique, Strawberrynet og Lookfantastic.

Skrevet

Jeg bruker Kerastase som er for farget hår, denne fungerer ihvertfall bra for meg. Blir mer liv i håret. Men det beste rådet er vel egentlig å gå til en dyktig frisør og få en anbefaling fra de på hva som er best for ditt hår.

Gjest Pyntedama
Skrevet

Jeg bruker en fra Kadus, synes den er veldig bra.

Tror den er ganske dyr i utgangspunktet, jeg har kjøpt på salg, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...