Gjest mememe Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Måååå bare dele den fantastiske følelsen som herjer i kroppen min om dagen. Har vært sammen med mannen i mitt liv i et halvt år nå, og vi kunne ikke ha hatt det bedre! Jeg er i slutten av 20-årene, han i begynnelsen av 30-årene. De siste månedene har han sagt at han vil jeg skal være mor til hans barn. Jeg vil jo også at han skal være far til mine. Vi snakket da om å prøve oss i løpet av 2010. De siste ukene har han sagt at han er klar for barn NÅR SOM HELST med et stort smil om munnen! Går på noen medisiner om dagen som kan svekke effekten av p-pillene (dette vet han selvfølgelig), men vi kjører på som vanlig. Så føler vel at vi allerede har begynt litt Han snakker også mye om bryllup, forlovelse etc. Det gjør vennene og familien hans også. Og det er ikke et "nei" i min munn for å si det mildt! Jeg elsker bare denne mannen så høyt og synes det er helt fantastisk å endelig ha møtt noen som ham! Jeg sprudler over av lykke!!! Noen andre heldiggriser som har det/føler det på samme måte????
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hadde det slik ja. Nå etter 10 år og 2 barn er følelsen bare bedre!!!Elsker mannen min like mye, om ikke mer nå
Gjest mememe Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Hadde det slik ja. Nå etter 10 år og 2 barn er følelsen bare bedre!!!Elsker mannen min like mye, om ikke mer nå Så godt å høre! Er det ikke godt å møte en og så bare vet man at det er den rette :rødme:
Kosejenta Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jepp, og han var da overhode ikke min type(trodde jeg).... men så feil kan en ta, og bra er det :rødme:
Gjest stina Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Jeg smilte for første gang på lenge når jeg leste din lykkelige historie. Selv er jeg singel, men det er lov å glede seg selv om jeg er en bitter bitch. :O)
Kosejenta Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Vet ikke om det trøster, men jeg var litt bitter jeg å før jeg møtte min kjære.....
Gjest mememe Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Jeg smilte for første gang på lenge når jeg leste din lykkelige historie. Selv er jeg singel, men det er lov å glede seg selv om jeg er en bitter bitch. :O) Godt at gleden smitter over på andre! Jeg var faktisk ganske så bitter selv en liten periode, etter at mitt forrige forhold gikk i vasken etter åtte år, et ganske så usunt et vel og merke. Men jeg ser jo klart og tydelig i ettertid at det er først nå jeg har møtt drømmemannen. Velger å tro at det er en mening med alt som skjer! Din mann med stor M dukker opp han også! Min kom som lyn fra klar himmel :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå